יום שני, 22 באפריל 2013

סיפורי האישי

מלכה טייכר-מילר
קורבן תעשיית הרצח בישראל
שמי, מלכה טייכר-מילר, נולדתי ביום 30.11.1951 בטבריה, ישראל... ילדת סנדוויץ'.

לפניי, נולדו, אחותי הבכורה, מינה, ברוסיה, ואחי הגדול, יוסף-שעיה, בפולין, בשלהי מלחמת העולם השנייה,

אחריי נולדו, אחותי, ציפורה-פייגה,  הקטנה ממני רק בשנתיים, ואחי, בן הזקונים של המשפחה, אריה-יעקב-לייב, שניהם בישראל. 

***
מאז אני זוכרת עצמי, נצרבו בתודעתי זיכרונות קשים של התעללויות שטניות, בכל מסגרת, לאורך כל חיי, שהתאפיינו בדפוס פעולה זהה... כוחניות, הטרדות שיטתיות, ניצול, מערכות יחסים הזויות, אלימות סמויה ומיתממת... וכדומה...

בדיעבד, התברר לי, כי כל חיי הובלתי כשה לטבח, בידי תעשיית רצח ממסדית,  שהועידה לי עתיד של בוגרת חולת נפש... כדי לחלוב באמצעותי את הפיצויים שקיבלו הוריי ניצולי השואה.


***

בהיותי כבת 45, לאחר שהוריי מתו שלא בעתם, וכשנתיים אחריהם, מתה גם אחותי הבכורה, מינה שטיינברג, שלא בעתה... נפתחה עלי מתקפת טרור מפחידה בעצמתה והיקפה...

היה ברור לי, שמשהו רע מתרחש עלי... הבנתי שאני נמצאת במוקד של פעילות שטנית יזומה... אך לא הבנתי למה אני.. שהרי אני אדם נורמטיבי, שמעולם לא היה לי קשר לעניינים לא חוקיים... לבסוף החלטתי לחקור...


***

ואז גם החל לזרום אלי מידע על ירושת נדל"ן גדולה, שהניבו הפיצויים שקיבלו הוריי, ניצולי השואה, שמעולם לא ידעתי על קיומה, ועל נוכלים שהשתלטו על הורי ובני משפחתי, ומפעילים אותנו זה כנגד זה, בשיטת פירוד, זריית ניכור ושליטה... והכל כדי להשתלט על הירושה שהותירו הוריי...

עד הגילוי הזה שטלטל אותי, הייתי משוכנעת שאנו משפחה דלת אמצעים, שכן, הוריי חיו בצנעה וכל חייהם עבדו קשה...  

בעת הגילוי היותי במצב של בידוד מוחלט... 

בני משפחתי, כולם, היו מנותקים ממני... וכך גם כל החברים...

ואז שכניי כולם, כאלה שהכרתי וכאלה שלא ראיתי מעודי, פתחו נגדי במתקפת אלימות פיזית ומילולית, מתקפת הטרדות יזומות, מתקפת התגרויות, וגרימת נזקים קשים לרכושי וגניבות.... פתאום נחת עלי טרור... והמשטרה הפכה להיות חלק מחיי... 

התמודדתי עם הפשע שנחת עלי בבדידות נוראית... ללא תמיכת איש... ללא משפחה וללא חברים... לבד!... וכשפניתי למשטרה, חוויתי מידיהם אלימות קשה, והבנתי שעדיף לי תמיד לספוג את פשעי הטרור ולא לפנות למשטרה.


***
ולמרות הכל, חשתי מן שקט נפשי... סוף סוף קיבלתי תשובות לכל השאלות שהעסיקו אותי כל חיי... 

צפו בסרטון משפחתי:





את ילדותי ובגרותי, העברתי בעיר לוד.
למדתי בבית הספר היסודי, ממלכתי א' ע"ש ויצמן...
ולאחר מכן, למדתי 3 שנים בתיכון מקצועי ברמלה: "מרכז מורים מוסמכים"... 
והתגייסתי לצה"ל...
בסיום הטירונות בצבא, חתמתי של"ת (שירות ללא תשלום) בקיבוץ נחשונים, שליד פתח תקווה... ולאחר מכן, שובצתי בבסיס חיל אוויר, כנף 4, ליד חצור, כפקידה כתבנית.

לקראת סיום שירותי הצבאי, הוריי עברו להתגורר באשדוד... ואיש לא יידע אותי על כך...

זה היה נורא... לסיים את הצבא ולגלות שאין לך לאן לחזור.   


אחי הגדול, יוסי, היה המוציא לפועל של התכנית השטנית הזו...
אחי יוסי, שלט בהוריי התמימים... הוא רכש להם את דירתם החדשה באשדוד, שהייתה בכתובת: אזור א', רח' ההסתדרות 22/10, ודאג שהדירה תירשם בטאבו על שם אבי בלבד... כחלק מהמזימה שחרש...

בינתיים, אני שכרתי דירה זולה בדרום ת"א, ליד שכונת התקווה.

***

בלוד, אבי עבד במאפייה השכונתית, כמחלק לחם... 
ואימי, פתחה חנות צמוד לבית... קודם זה היה חנות ירקות ובהמשך עבר החנות הסבה למכולת שכונתית.


***

בדיוק ביום שעליתי לכיתה ו'... התקיימה חתונתה של אחותי הבכורה מינה, לבחיר לבה, יעקב שטיינברג, שהיה גדול ממנה ב-12 שנים... ואחותי, טרם מלאו לה 18 שנים.
הוריי הזמינו, מאפרת ומלבישה, ובשעה המיועדת נסענו כולם במוניות מביתנו בלוד למקום האירוע שהתקיים במושב בן שמן, ליד לוד... 
יעקב, התגורר במושב, בבית פרטי, ואחיו מרצ'ל (צ'לו) מרדכי, הסב ברוב עמל וכישרון את אסם החציר לאולם ריקודים... החתונה עצמה התקיימה תחת כיפת השמיים... זו הייתה עבורי חוויה בלתי נשכחת.

***

אחותי מינה ובעלה יעקב, גרו במושב בן שמן מס' 6, מרחק הליכה לא רבה מהבית שלנו בלוד... שם היא גרה עם בעלה עד יום מותה הארור... יהי זכרה ברוך.
לאחותי ובעלה נולדו 4 ילדים מקסימים: 
משה... חיים... שרון... ומורדי, שנושא את שמו של מרצ'ל, אחיו של יעקב, שנפל במלחמת יום הכיפורים.

***

הוריי סייעו כספית לכל ילד שהתחתן, והייתי משוכנעת, כי מקור הכסף שיש להוריי לתת לאחיי, מקורו בתמורה שקיבלו ממכירת החנות של אימא... אף נאמר לי, כי הכסף מהחנות של אימא חולק ל-5 כמספר הילדים וכל ילד מקבל את חלקו כשהוא מתחתן... 
כולם התחתנו ורק אני לא... 


יכולנו להיות משפחה מאושרת... אנו אוהבים זה את זה... קשר רגשי חזק שורר בינינו, אך אין באפשרותינו לממשו, מאחר ובעלי הון נוכלים החומדים את רכושנו, שולטים בחיינו, ובשיטות שטניות, לרבות שימוש בהיפנוזה, הם הצליחו להפריד בינינו ולהפעיל אותנו זה כנגד זה, ובשיטת הפרד ומשול הם מחסלים אותנו בזה אחר זה, וחולבים את רכושנו לעצמם.

***



אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

2 תגובות:

  1. השיטה הרוסית (ערוץ1) הריידרס" הם נושא סרטם של Alex Gentelev וסשה קליין, בתיעוד המתאר מדינה מתפוררת, בה קיימת תופעה בשם Raiders שהוא תאגיד הכולל אירגוני פשע, פוליטיקאים ידועים, אוליגרכים, גנרלים בשירות הפדראלי, שופטים ותובעים. לריידרס יש נגישות למשרדים הגבוהים ביותר בקרמלין והם שולטים בדיוני ביה"מ, במשטרה, ברשויות המס, בפרקליטות המדינה ועוד. ברוסיה קדושת הקניין לא קיימת, ולא קונים בה רכוש, אלא משתלטים עליו בכל תואנה. מדובר בבתי מגורים, עסקים, מפעלים, קרקעות וכד'. בכל שנה מבצעים הפושטים 60,000 תקיפות על בתי עסק. רוב משקיעי חו"ל בורחים מהמדינה בה אין כבוד לרכוש פרטי ורמת הסיאוב בה, מרקיעה שחקים אפילו בהשוואה לאמות המידה שלפני השלטון הסובייטי. מעשי הפשיטה והשוד הם שוק מבוסס עם רעיונות ותכניות עסקיות משלו. הפושטים מחפשים מטרות תקיפה שניתן לכבשן במהירות ובקלות באופן קבוע. הפשיטה נעשית במכלול טקטיקות ושיטות לא חוקיות כגניבת זהות, איומים והפחדות, סתימת פיות, זיופים, שוחד, מעקבים, הפללת הקורבנות וכליאתם וכד'. הפוֹשטים הם פקידי ממשל מושחתים כקציני משטרה ובטחון פדראלי, פקידי מס, עורכי דין, בנקאים ועוד...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חבר... ניסיתי לחפש את הסרט שציינת, ולא הצלחתי למצוא... אודה לך אם תוכל להעביר אלי קישור לסרט... זה האימייל שלי: taichermiller@gmail.com

      מחק