יום חמישי, 2 במאי 2013

יסמין יהושע - רכזת פניות הציבור בלשכת מבקר המדינה... "תעשיית הרצח" 

אם מישהו זקוק להוכחה, כדי להאמין כי "תעשיית הרצח" בוחשת גם במשרד מבקר המדינה, אז הרשומה להלן תספק לו את ההוכחה לכך.... 
יסמין יהושוע, משמשת כרכזת פניות הציבור במשרד מבקר המדינה, תפקיד בכיר מאוד... היא זו שמנתבת את תלונותינו לגורמים המטפלים... וכבכירה בניתוב תלונות, היא ודאי גם יודעת אילו תלונות לגנוז מראש, ולא להטריד בהן את מי שאמור לטפל בהן... 

בעקבות רשומה זו, קיבלתי בתאריך 8.5.2014 אימייל מגב' נורית ישראלי, היועצת המשפטית למבקר המדינה, בו דרשה ממני, כי אסיר ללא דיחוי כל פרסום פוגעני בנוגע לאותה מנתבת בכירה, יסמין יהושוע...
להלן האימייל וההודעה:



למעשה, רשומה זו לא הייתה שלמה...
בשל פעילותי הרבה באינטרנט, קורה שאני פותחת רשומה ולא מספיקה לסיימה מיד, והרשומה ממתינה להמשך הטיפול בה... וזה מה שקרה עם רשומה זו... ברוח דברים אלה השבתי לגב' נורית ישראלי, אימייל... להלן רצ"ב...
































ולהלן העובדות הקשורות בעובדת הציבור הבכירה, יסמין יהושוע...

בתאריך 1.2.2013 - שלחתי אימייל אל משרד מבקר המדינה, שאינו תלונה כי אם עדכון בהקשר לפרשת הרפז... בעקבות דיון שהתקיים ברדיו ברשת ב'... בו התבטא העיתונאי, ברוך קרא, כך:  "...עכשיו יתחילו לגבות עדויות... ועדים פתאום יתחילו לעלות השמיימה... כמו שקורה תמיד בתיקים כאלה...".
כידוע חיסול עדים מרכזיים בתיק פלילי, זו שיטה ידועה בעולם הפשע התחתון והעליון במדינת ישראל, להתחמק מהרשעה... 
כמי שמובילה מאבק לחשיפה ומיגור "תעשיית רצח" שטנית זו השולטת במדינת ישראל, מיהרתי לעדכן את מבקר המדינה בחששותיי... 

כעבור שבוע,  בתאריך 7.2.2013 - קיבלתי אישור סטנדרטי על קבלת האימייל הנ"ל... להלן צילום האישור... 



















עם קבלתי את האישור הנ"ל, מבחינתי העניין סגור, מילאתי את חובתי האזרחית, והאמנתי שמי שצריך לתת את הדעת על כך עושה זאת...

ואז כעבור שבוע... בתאריך 14.2.2013 נחשפתי לסיפורה של משפחת גל מקיבוץ משמר השרון, וזיהיתי, כי מדובר במשפחה המובלת כשה לטבח ע"י תאבי הבצע בקיבוץ, הזוממים להשתלט על חלקה של המשפחה ברכוש המשותף, תוך חיסולה בשיטות שטניות, והפיכתה לפס יצור לחליבת הונה... 
וכתבתי תלונה בנדון למבקר המדינה...

להדגיש, כי הטרור שחווה משפחת גל בקיבוץ משמר השרון, אינה נחלתה בלבד... 
כמו בקיבוץ משמר השרון, כך גם בכל הקיבוצים המופרטים פועלת "תעשיית הרצח"... תאבי הבצע מחסלים את החברים החלשים והתמימים בשיטות שטניות... וחולבים את חלקם בהון המשותף... 
פשע שטני זה פורח משתי סיבות:
1. ההפרטה מתבצעת ללא ליווי של גוף ציבורי מבקר... והכוח שולט בקיבוצים המופרטים ביד רמה...
2. אין לקורבנות כתובת לפנות אליה, מאחר וכל גוף, ארגון ומוסדר במדינה משמשים זרוע של הפשע השטני הזה... 

בקישור זה תלונתי מתאריך 14.2.2013 "נאמן למקור", נגד  השופט שמואל בוקובסקי ואשתו, פקידת הסעד, מיכל מילשטיין-בוקובסקי.


הנמנענים בתלונתי זו הם שתיים:
1. השופט בדימוס, יוסף שפירא, מבקר המדינה,
2. השופט בדימוס, אליעזר גולדברג, נציב תלונות הציבור על שופטים - באמצעות לשכת הדובר.

כשבוע וחצי המתנתי לקבלת האישור..
שני הנמענים התעלמו... 
למעשה, צפיתי שכך יהיה... מניסיוני, אחת השיטות שגורמי הממסד המבקרים מפעילים נגד הקורבנות חסרי הישע של "תעשיית הרצח", כסיוע לחיסולם, הוא התעלמות מתלונותיהם...
מאחר שכך, פניתי שוב בתאריך 25.2.2013 באימייל, אל 2 הנמענים, במטרה להזכירם שאני מחכה לאישורם...
ולהלן צילום האימייל:


ואז כעבור יומיים מהתזכורת שלי, וכשבועיים מתאריך תלונתי, בתאריך 27.2.2013, שלחה לי יסמין יהושע, אימייל המאשר את קבלת תלונתי מתאריך 14.2.2013... רצ"ב להלן...




לאחר שקיבלתי את האישור הנ"ל, פניתי אל יסמין בבקשה שתודיע לי אל מי בדיוק העבירה את תלונתי החמורה, המעלה חשד לפשעים חמורים ע"י בעלי שררה וכוח... נגד חסרי ישע... המתבצעים באופן שיטתי ומאורגן במימון חברי קיבוץ משמר השרון...
שקשרו קשר עם פקידת הסעד, מיכל מילשטיין-בוקובסקי, אשר היא ובעלה השופט שמואל בוקובסקי מוזכרים לשמצה בתחקיר שבוצע בערוץ 1, ושודר במבט לחדשות... בו דווח, כי פקידת הסעד, מיכל מילשטיין בוקובסקי, אף הכתה את הילדה לירון, בעת שהייתה תחת חסותה, ודחפה אותה לעיניהם של אנשי בטחון בבית המשפט בנתניה... והשופט שמואל בוקובסקי, הואשם במסירת ילדים לאימוץ ממשפחות נורמטיביות... 
ולהלן צילום האימייל ששלחתי ליסמין...

וכאן אפנה תשומת לבכם לפורמט הקבוע, החוזר על עצמו, בכל האימיילים, שיסמין יהושע, שלחה אלי עד כה... כמשורטט להלן:




















מיותר לומר, כי פורמט זה מוטמע במערכת, והגברת יסמין יהושע, נדרשת להשתמש בפורמט זה בבואה להשיב לאזרחים... כדי למנוע ממנה להשיב לאזרח באופן שאינו מייצג, שאינו מכובד ואינו רשמי...

ואז 3 ימים לאחר שיסמין קיבלה ממני את האימייל האחרון, בתאריך 3.3.2013, היא שלחה לי מענה, באימייל מושקע מאוד יש לומר... הפורמט הקבוע הוסר ובמקומו עיצבה יסמין פורמט אישי... אולי חשבה לרגע שאני חברה שלה... להלן צילום האימייל.....


                ברור לכל בר דעת, כי האימייל הזה ששלחה לי יסמין, זדוני... 
                והזדוניות הזו מוכרת לי מבית היוצר של "תעשיית הרצח"... 

אחת השיטות המשמשות את "תעשיית הרצח" לחיסול קורבנותיה, עוברת דרך הפסיכיאטריה...
קורבנות רבים, ובכללם אני, עוברים טרור שטני בכל צעד ושעל בחיינו, הכולל בין היתר, השפלות ורמיסת כבודנו וזכויות האדם הבסיסיות ביותר שלנו... כחלק מתהליך יזום ומתוכנן שנועד לפגוע בנפשינו... כדי שפסיכיאטרים מושחתים, המשמשים זרוע של "תעשיית הרצח", יוכלו לעשות שימוש בנפשינו הפגועה... כדי להדביק לנו מיני מחלות נפש מצוצות מהאצבע, באמצעותן ניתן לאשפז בכפייה... 
מרגע שקורבן אושפז בכפייה, הוא מאבד את חייו... ממנים לו אפוטרופוס זדוני ... אשר יחלוב את הונו של הקורבן שחוסל... ובזה מסתיימים חייו הלכה למעשה...  

כאמור, באימייל הנ"ל ששלחה לי יסמין, ניכר בבירור תביעת ידה של "תעשיית הרצח", ושוב התברר לי, כי "תעשיית הרצח" בוחשת במשרד מבקר המדינה... 
בעקבות כך, כתבתי ליסמין את האימיל שלהלן...


יסמין כמובן לא השיבה לי כפי שהיה מצופה מעובדת ציבור... שתתנצל...
ההוראות שמכתבים בעלי ההון שמאחורי "תעשיית הרצח" ברורות... 

        אין להתנצל בפני הקורבנות... וחובה להתעלם מכל זעקותיהם... 
         להגברת התסכול והכעס, כחלק מתכנון זדוני לפגוע בנפשם....
      ולהובילם לנקוט צעדים קיצוניים מתוך יאוש גדול וחוסר אונים ותקווה



וכאן אסביר לכם, קורבנות "תעשיית הרצח" כיצד תזהו בעל תפקיד מכובד המושפט אל "תעשיית הרצח"... 
כאשר פקיד המאייש עמדה קדמית, פועל באופן זדוני נגדיכם, גם כאשר פעולותיו הזדוניות סמויות... דעו לכם, כי הוא עושה זאת בתיאום ושיתוף פעולה עם בעל התפקיד המכובד... הממונה עליו...

במקרה הנחשף ברשומה זו, היה ברור לי, כי יסמין לא פעלה נגדי כפי שפעלה, אלמלא הייתה מתואמת עם הממונה עליה, בעל התפקיד המכובד... הוא מבקר המדינה...

לו גב' נורית ישראלי, היועצת המשפטית למבקר המדינה, לא הייתה שולחת אלי את המכתב שפורסם בראש רשומה זו, הייתי מתקשה להוכיח, כי הפקידה, יסמין יהושע, פעלה באופן זדוני כלפי, בהתאם להוראות הממונים עליה, שכמובן פועלים בהתאם להוראות הממונה עליהם... מבקר המדינה...
אך כעת אין קל מזה להוכיח זאת... רצ"ב קטע ההודשאה מתוך מכתבה של גב' נורית ישראלי, היועצת המשפטית למבקר המדינה, המדבר בעד עצמו...





אדוני מבקר המדינה, 
אני בוחרת לסיים רשומה זו בפנייה ישירה אליך... לאחר שרשומה זו מונחת על שולחנך... ואני מניחה שתקרא בה...
תרשה לי להכיר לך, את האדם האחד והיחיד, שכבודו קודם לכבודם של כל לובשי הגלימות, המדים, והמכובדים... קודם לכבודם של כל עובדי הציבור ובעלי ההון שהשפיטו אליהם בכספם המזוהם את כולם... אני רוצה להכיר לך אותי....
אני האדם האחד, שכבודו קודם לכבודם של כולם... ומי שפוגע בכבודי, למרות שאני רק מקבצת נדבות... אני מיד משילה מעליו את הגלימה, המדים והמכובדות, ואת כספו המזוהם, וחושפת את ערוותו בשפתו... שיבין... 


אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה