יום חמישי, 2 במאי 2013

מיסים, התנכלויות וחשדות - .תחקיר מבט שני עם רפי רותם

סרטון זה הוא תקדימון (פרומו) לכתבה המלאה שתפורסם ביום רביעי 8.5.2013...
בתכנית התחקירים, מבט שני, בערוץ 1:

















לנוחיותכם תמללתי את הסרטון הזה... והוספתי הערותיי...

רפי רותם: רשות המסים שיעשו את החקירות שלהם נגד הטייקונים שמחוברים לשופטים...
אני רוצה לראות אותם....

כתובית על המסך: עד לאן מגיע קשר השתיקה במדינת ישראל?

אם שואלים אותי, אני יודעת: קשר השתיקה מגיע עד משרד מבקר המדינה, דרך מערכת אכיפת החוק ועד לשופטי בג"צ... 

רפי רותם: מאפיה (מאפיונזה) כזאת לא הייתה... ואני מוכן לשים כאן את החיים שלי...

הקריין:  סיפורו הלא יאמן של איש מודיעין ברשות המסים שהתריע על שחיתויות ואיבד את כל עולמו...

רפי רותם: הכל הלך... הכל הלך... ובגאווה...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
להלן תוכן התיאור שמופיע בתחתית הסרטון:

"...תחקיר מבט שני עם רפי רותם שהיה קצין ביחידת המודיעין של רשות המיסים ונאלץ לפרוש לאחר שהעלה חשדות נגד קשרים בין אנשי העולם התחתון לבכירים ברשות, חייו התרסקו, והוא נמצא במאבקים מול רשויות על צדקתו...".                                      עורך: איתי לנדסברג


                                * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם, בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה