יום חמישי, 2 במאי 2013

סקס, רצח ושקרים... פרשת רפי רותם ושוקי משעל נגד רשות המסים והמשטרה...


מבט שני - מיסים, התנכלויות וחשדות...9.5.2013

צפו בסרטון




לנוחיותכם, תמללתי מטה את הסרטון:

השדרנית: הסיפור הזה מורכב... קצין מודיעין ברשות המיסים... ניסה לחשוף לטענתו... שחיתויות וקשרים לא ראויים ברשות המסים... מצא עצמו מועבר מתפקידו... בסופו של דבר חייו מתרסקים כלכלית ואישית... במהלך המאבק מצטרפים אליו 14 בכירים אחרים... ביניהם רואי חשבון ועורכי דין... והוגשה תלונה למבקר המדינה, ולוועדת המשנה בכנסת למלחמה בשחיתויות... בבקשה להקים וועדת חקירה ממלכתית.... (פונה לאורח באולפון - עורך מבט, איתי לנסברג-נבו)... שלום לעורך מבט, איתי לנסברג-נבו... צריך לומר כמה דברים בזהירות לפני שידור הכתבה....

איתי לנסברג-נבו, עורך מבט: כן, הסיפור הזה מורכב ומסובך... מסובך גם בכמה פרשיות משנה שניסינו להימנע מהן בכתבה הזאת... והוא מורכב, בגלל שהרבה מאוד רשויות שלא אוהבות שחוקרים אותם, ובעיקר, לא אוהבות לריב ביניהן... מסובכות כאן עם רפי רותם... ורפי רותם לבדו, בעצם מייצג כאן 14 בכירים אחרים, כשהתלונות שלו בעצם לאורך כל ה-10 שנים שאנחנו מטפלים בהם נמצאים בחקירות שונות של הגופים האלה... חלק מהתלונות נדחו... חלק אנחנו נשמע בהמשך... עדיין נמצאות בחקירה... וגם משרד מבקר המדינה, וגם הרשויות האחרון, לא יכולות כל אחת להיכנס לטריטוריה של השנייה... אני חושב שנביא את הפרשה למרות המורכבות שלה...
גם בפרשת תאיר רדה... הבאנו כאן שידור של תחקיר, אחרי שבית המשפט המחוזי פסק שזדורוב הוא הרוצח... ולימים הסתבר, שהראיות שהצגנו כאן, נשלחו עכשיו ע"י בית המשפט העליון לחקירה נוספת במשטרה...
זה, צריך להגיד מראש, שהפרשה מורכבת ומסובכת, ואנו מביאים אותה עם כל הזהירות הנדרשת...

השדרנית: כל הזהירות וכל התגובות שיגיעו...

איתי לנסברג-נבו, עורך מבט: כן, כל התגובות...

שוקי משעול ורפי רותם, הם קורבנות של "תעשיית הרצח"...  הם חוסלו ע"י עבריינים נושאי משרות בכירות ברשות המסים.... בשל היותם חושפי שחיתויות...  הכל יודעים ושותקים!... 



השדרנית: ועכשיו לסיפור חייו של רפי רותם... מרבית פרטי הפרשה פורסמו בכ-10 השנים של המאבק, שבהן מצא עצמו רותם ברחוב ובבתי משפט... 

הערב אנחנו מביאים פרטים חדשים למותו של המקור...


ואולי גם סימן לפתרון, למצוקה של רפי רותם במאבקו מול הרשויות ועל חייו... הנה הכתבה של אורי גולדשטיין, תחקיר, עדי לנדיז'ינסקיה ודרור אמסטר... מיסים, התנכלויות וחשדות...

קריין: (על רקע מלון דן פנורמה ומלון דויד אינטרנשיונאל) ...לפני 10 שנים בערך, נמצאה באחת מהחדרים במלון הזה, בת"א... גופה, שראשה עטוף בשקית ניילון... שמה לא נחשף.... זה היה "מקור 270/2"... של מחלקת החקירות של רשות המסים... המשטרה קבעה כי התאבד... אחרים אמרו כי נרצח... 

אלמנת המקור המודיעיני שנרצח: עלה קצין הביטחון לחדר... אני עקבתי אחריו... עליתי אחריו... פתחתי את הדלת... ונכנסתי לחדר... וראיתי מה שראיתי...
בעלי שכב בצד הפנימי של המיטה... הייתה לו שקית ניילון על הראש... בלון גז בתוך השקית... לא היה שם ריח של גז... הוא היה כבר קר... הייתי בסערת רגשות נוראית... היסטריה...
בעת הקבורה, התגלו לו חבורות בגב, ולא ידענו מזה... זה מה שראינו... היו לו שני ציפורניים תלושות... מלא דם ביד... היד שלו הייתה מאוגרפת, לכן כנראה לא ראיתי את זה באותו רגע... וזהו...

הם החליטו שהוא התאבד... ללא שום בדיקה... ללא שום חקירה... ללא כלום...


הקריין: 10 שנים אח"כ... חי רפי רותם... המפעיל של המקור המודיעיני שנרצח, בחוסר כל... באופן פרדוקסלי, טעם החיים של רפי רותם, הוא מלחמה מתמשכת להכרה בצדק שלו.... אותה מלחמה שהיא טעם חייו, היא גם הרסה את חייו...

רפי רותם: מה זה חיים... אושר ב-א' ועושר ב-ע'... חיים נורמלים של אדם נורמלי... עם רכוש, עם בית, עם עתיד, עם הכל... עם זוגיות... הכל הכל הלך.... בגאווה... הבנת?... בגאווה... ככה צריך להיות... כל אנשי החוק, צריכים להתנהג ככה...

הקריין: פושעים גדולים מבריחים דברים גדולים... למשל, מכולות של סיגריות מזויפות מסין... כך נכנסים עוד ועוד מכולות לשווקי ישראל... עד שקצין המודיעין, רותם, שכנע את אחד היבואנים להפוך את עורו ולהיות מקור מודיעיני...

רפי רותם: המקור המודיעיני הצביע על מכולות סיגריות מוברחות בתוך נמל אשדוד... היינו עושים תצפיות סמויות על המכולה, מחכים שהמכולה תגיע למחסן ואז תופסים את כל פמליית הפשע בתוך המחסן עם עט... מה שנקרא עם האקדח המעשן...
מכולה לא יוצאת מהנמל יום, ויומיים, ושלוש, וארבע... סחורה של כארבע מיליון שקל... כאבן שאין לה הופכין... אף אחד לא בא למשוך אותה... עד שהגיע המקור המודיעיני הזה... ובא ואמר... יש פה אדם בתוך היחידה שמעביר מידע לבחוץ... הייתי בשוק... הוא גם נקב בשם של הבנאדם...

אלמנת המקור המודיעיני שנרצח: שנה אחרי הייתה כתבה בעיתון... ואז התגלה לי שהוא היה בעצם סוכן של רשות המסים... ואז התחברו לי כל הסיפורים ששמעתי בעבר... כמו למשל, היו מי שתפסו אותו ברחוב ואיימו עליו שיהרגו אותו כי יודעים שהוא מלשין... שמעתי במו אוזניי הקלטה שלו שאומרת, חשפו אותי אני מחר גוויה...

רפי רותם: עקב זה שברשות המסים לא עשו שום דבר... וזה שמקור 270/2 מאוים, ונחשף ע"י עבריינים של משפחות הפשע... המשטרה ביקשה ממני להביא אותו למשטרת מחוז תל אביב... אני בשוק... ישר העלו אותו לחדר הוידיאו שלהם... והוא סיפר שמה את הכל... מה הוא חשף... איך הוא חשף... על האיומים שהוא קיבל... מי חשף אותו... שמות של עבריינים... והמשטרה מאוד נלחצה מזה שמה... מכל הסיטואציה... כל הסיפור הזה העלה את החקירה המשטרתית אז, הסמויה, כמה דרגות קדימה... אבל המשטרה לא קיבלו כל אישור לבצע פעילויות...

הקריין: (על רקע בניין רשות המסים ביפו) ...זה היה בניין רשות המסים ביפו... ב-3 הקומות העליונות שכנה ממודרת וסגורה... מחלקת החקירות שבדקה את התיקים הגדולים של הטייקונים וראשי אירגוני הפשע...

רפי רותם: נוצר איזה פז בכל הבניין... לאו דווקא בחקירות... גם ביחידת הביקורת ויחידות אחרות... של התנהלות מושחתת בתוך רשות המסים... שוחד מיני למשל... קלטת וידאו של בנאדם שהולך לבית של נחקרת... שאומר לה מה להגיד בחקירה למחרת... ושנוגע בה מבחינה מינית... זה אסון...
כולם יודעים את זה... כולם... אף אחד לא עשה כלום... הוציאו את אותו בנאדם מהמערכת וקידמו אותו למקום אחר... כל הדברים האלה, אספתי אותם... ופעלתי כמו שכל אדם צריך לפעול...

הקריין: (על רקע הבית הירוק ביפת ביפו) ...ליד הבית הירוק ברח' יפת ביפו... שוכנת שכונת הבולגרים... יצאו ממנה טובים ויצאו רעים... לילדים הערבים ולילדים היהודים הייתה אהבה משותפת... הפועל תל-אביב... היה גם עולם תחתון... קרוב ומפתה... רפי רותם נולד כאן... תיכון, צבא, קצונה, ועלייה רצופה בדרגות של היחידה במכס... מחלקת החקירות... 

רפי רותם: סליחה על השחצנות... אבל בגלל שבאתי מפה, הייתי איש חקירות לא פרייר... כי פה אתה לומד הכל... פה זה לא קורס... פה זה בית ספר... לא גדלתי על ערכים של כסף...

התחקירן: (שואל את רפי) ...אלא?

רפי רותם: יושר... חינוך... לתת כל מה שאתה יכול... ונתתי את כל מה שאני יכול... ואתה יודע מה קיבלתי?... אני יכול להראות למצלמה?... (מרים את אצבע האמה) ... קיבלתי את זה...

הקריין: (על רקע בניין המשטרה החדש ברח' סלמה ביפו, משכנה החדש של משטרת מרחב ירקון) ...כתבת המשטרה של קול ישראל, עדי מאירי, בטחה באמת של רפי רותם...

9 שנים של מעקב ופרסום ושום תביעת דיבה לא הוגשה נגדה... 


התחקירן: (שואל את עדי מאירי) ...כשפגשת את רפי רותם בפעם הראשונה... לא הייתה בעיה גם לעקל וגם להאמין?...

עדי מאירי: פעם ראשונה ראשונה... הייתי בשוק.... אמרתי, הוא נשמע לי אמין, אבל אני לא מאמינה לאף מילה שלו... באותו יום הייתה פגישה נוספת... הוא הביא לי ככה קלסרים (מדגימה בידיה את הכמות הגדולה של החומר שהציג בפניה רותם)... 

...הקלסרים היו מלאים בראיות... עם ציטוטים ...עם תמונות ...עם הקלטות של בכירים ברשות המסים שנמצאים בקשר עם כל מיני אנשים שהם עבריינים שהם "יעדים" של רשות המסים... הייתי בשוק!.... פניתי למשטרה כדי לדעת איפה זה עומד... אמרי לי במשטרה, שיש חקירה סמויה והוצא צו איסור פרסום על כל הפרשה...

...התחננו אלי שאני ארד מהסיפור הזה... התחננו אלי...

התחקירן: מי ניסה לשחד אותך?... המשטרה?

עדי מאירי: לא... רשות המסים... הם ניסו לשחד אותי בסיפורים אחרים... קחי סיפור ותשתקי...

התחקירן: (על רקע התמונה הזו) ...רפי עמיאל, מנהל מחלקת חקירות....

רפי רותם: (מספר על האיש שבתמונה, רפי עמנואל) ...הוא אמר לי, שהוא חבר, שגדל ביחד עם מאיר אברג'יל... ואיים עלי: דיר בלאק רותם... אתה יודע, זה חבר שלי... הראה לי תמונות שלו (רפי עמיאל) ושל מאיר אברג'יל ביחד (תוך שהוא מצמיד 2 אצבעות לסמן את צמידות הקשר ביניהם) ...הוא קרא לי ואמר לי: אתה רואה אדון רותם... זה חבר שלי... הוא עדיין שם!....

רפי עמיאל, שמנע ממני לבצע פעילויות על משפחות פשע ועל גורמי פשיעה אחרים... עדיין שם!


זה מסמך מה-6.4 שהכנתי, כדי להילחם במשפחות הפשע, מה שנקרא, בנושא ההימורים שלהם...  רפי עמנואל, זה לא מצא חן בעיניו... לך תשאל אותו למה?
זה המכתב שכתב רפי רותם אל הממונה עליו דאז, רפי עמיאל, רמ"ח מודיעין
הקריין: מאז שרפי רותם התלונן, החל מסע ההשמצות נגדו... ותיקו האישי תפח מתלונות... 

רפי רותם: פתאום התחלתי להיות מוזמן למשטרה בדברים מטורפים לחלוטין... שרפתי דלת... זרקתי מישהו מקומה 9... זוהי תמונה שלי... יוצא מתוך תחנת המשטרה... כפות...  בתוך תא המעצר... ידיים ורגליים... הם ציפו לזה שאני אשתוק... ככל שהם יעשו לי צרות בעבודה ולא יתנו לי לעבוד... הם ציפו שאני אשתוק... אבל אני רפי רותם... אני לא שותק...

הקריין: בעיתון גלובס עקבו אחרי רפי רותם... במסעו לחשוף שחיתויות...

זה 8 שנים מפרסם העיתונאי משה ליכטמן, את העובדות המצמררות שמציג רותם, ואף לא אחד תבע את העיתון.


העיתונאי משה ליכטמן:  ב-2 הארכות מעצר של רפי רותם... לא האמנתי לו שמשטרת ישראל משפילה אותו... במעצר אחד, ראיתי את רפי רותם יוצא עם חבורה של שודדים ואנסים... נכנסת לבית המשפט... היחיד שהיה אזוק שם בידים וברגליים, היה רפי רותם... 


רפי רותם: (לגם מבקבוק והצביע על הבקבוק)... זה מהסכרת... שיהיו מבסוטים ברשות המסים... בסדר?...

העיתונאי משה ליכטמן: בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, נתן החלטה בעניינו של רפי רותם... על סמך מכתבים כביכול... ותלונות כביכול... שעל פני הדברים, הוחדרו לתיק האישי שלו בדיעבד... סיפורי בדים על ההתנהגות שלו... על הבריונות שלו... והאנשים האלה היו צריכים לבוא ולהעיד בבית המשפט... והם לא באו... והם לא העידו...

...השופטת (ורדה סאמט), עשתה מעשה, שאני לא יודע איך להגדיר את חומרתו...


היא נתנה החלטה על יסוד המסמכים האלה, שלטעמי מפוברקים ונכתבו בדיעבד... על יסוד המסמכים האלה... (הזדוניים על פניו)... היא נתנה החלטה נגד רפי רותם...


רפי רותם: (שולף מתוך שקית ניילון פרוטוקול בימ"ש) ...זה הפרוטוקול ...של השופטת ורדה סאמט ...מי שאמר את זה... זה אחד החוקרים... (רפי מצביע על שורות בפרוטוקול ומקריא את עדותו של מ. חוקר ברשות המסים): ...פרשת גיבור ספורט, זה תיק שאני ניהלתי... בהתפתחות החקירה עלו 2 שמות של 2 דמויות, שידוע, שהם מקורבים בקשרים פוליטים למרכז הליכוד... 
(צפצוף במקום השמות) ...הם הבעלים של גיבור ספורט...

(רפי רותם מצביע על הבניין היוקרתי של גיבור ספורט) ...תראה... תסתכל... זה גיבור ספורט...
(רפי שב להקריא מתוך הפרוטוקול ומצביע על השורות מתוכן הוא מקריא) ...אמרתי לו לראש המדור ...שצריך להזמין אותם לחקירה, כיוון שהם בעלי שליטה והיה עליהם חשד... ראש המדור אמר לי שלא צריך... דיברתי גם עם רפי עמיאל שהוא ראש מחלקת חקירות... רפי עמיאל העלה טענה שאני מעכב את התיקים... האנשים לא נחקרו בתיק הזה...

אמרתי לשופטת: "...תביאי את העדים... אני רוצה לחקור את העדים... את אלה שכתבו עלי כל מיני דברים... שהכל חרטה...". 

אז היא אמרה: "אם העדים לא יבואו, אז אני לא מכשירה את המסמכים האלה

...אף אחד לא בא, והשופטת הכשירה את כל המסמכים נגדי...


מיותר לומר, כי פשע שטני זה לא היה יכול להתרחש במדינת ישראל, אלמלא היו שופטים עבריינים משמשים זרוע של "תעשיית רצח" שטנית זו המופעלת ע"י בעלי הון המשפיטים אליהם את כולם... שופטים, שוטרים, נבחרי ציבור, פרקליטות, מבקר המדינה וכל גוף קיים... (מ.ט.מ.)

הקריין: ...הספר היפואי, יהושוע רוזוליו, לא מבין מה נפל עליו לפתע... מספרה קטנה וכסף קטן... ואז... דפיקות בדלת... צו חיפוש... הופכים את הבית ... קפקא ... כל העולם נשמט מתחתיו ...רצו את החבר שבא לאכול אתו צהרים ...האיש המפחיד, פקיד השומה 1 ו-2 בתל-אביב. מר שוקי משעול...

הספר היפואי, יהושוע רוזוליו: לקחו אותי למשטרה ...אתה חשוד שתיווכת שש מיליון שקל בין אנשים ...תן לנו את שוקי ותלך הביית ...אני מכיר את האדם הזה (שוקי משעול) כישר דרך ...מה לי ולו בכלל ...תקתק את זה שבשמונה יהיה הטלוויזיה הישראלית... כולם ...שיראו מנהל מע"מ והעוזרים שמתווכים בשוחד במוחד ...עשה להיט גדול... ברבות הזמן גם קיבלתי מהפרקליטות גם "חוסר אשמה"... אבל קל להכניס כל אזרח... כל אחד מאתנו... להביא אותו בפני שופט ולהלגיד לו רק שני מילים ...הוא חשוד בסחיטה ואיומים ואתה יושב בפנים...

התחקירן: ואתה נכנסת?

הספר היפואי, יהושוע רוזוליו: הכניסו אותי ארבעה ימים... ואני לא הייתי רק אוהב את המשטרה... הייתי מעריץ את המשטרה ...

רפי רותם: אני אנצח לא בשבילי ...בשבילו (מצביע על הספר היפואי, יהושוע רוזוליו) ...מכיוון שרשות המסים גיבורים... סליחה שאני אומר... על הטייקון הזה (ומצביע על הספר היפואי) ...עליו הם גיבורים...
הספר היפואי, יהושוע רוזוליו

שרשות המסים יעשו את החקירות שלהם נגד הטייקונים... אני רוצה לראות אותם...  הטייקונים שמחוברים אל שופטים ומחוברים אל פרקליטים...

...הוא (הספר היפואי) לא מחובר, לא לפרקליטים ולא לשופטים ...הבנת איך זה עובד? ...ככה זה עובד...

קריינית: הפרקליטות רושמת הרשעה נוספת בתיק השחיתות ברשות המסים ...נגד קארשי ...אחת הדמויות המרכזיות בפרשה ...היו לא מעט ראיות מפלילות ...בין היתר ההקלטה הזאת עם איש העסקים בן גור ...שבה הם נשמעים מתערבים במינויים ברשות המסים... 

מתוך ההקלטה - שיחה בין יורם קארשי לקובי בן גור:

קארשי - המפקד!
בן גור - אה, מה העניינים?
קארשי - תשמע, קראתי באינטרנט... החבר שלך עשה מילואים בלי לשאול אותנו בכלל...
בן גור - לא. לא. לא נכון. אני בעניינים. לא נכון.
קארשי - אה, אתה בעניינים ואתה לא מספר לי?
בן-גור - זה מינויים אה... לא בכירים...
קארשי - בכירים, זה אתה... לא בכירים, זה אני... לא?... אתה מבין את החלוקה בינינו?

רפי רותם: השתלטו על רשות המסים תרתי משמע... ואז רשות המסים קרסה ...לפני זה, היו פה ושם אנשים שנפגשו זה או אחר... פחדנים מה שנקרא... מאפיוזה כזו, לא הייתה ...אני מוכן לשים את החיים שלי בפנים...


הקריין: לפתע קיננה בנו התחושה, שאנחנו בדרך להיות סיצילייה... שבה הכל מכור... ואי אפשר לבטוח באיש בממסד... ובטח לא ב"עשיית צדק"... כך נולד המכתב של ה-15 מאנשי רשות המסים אל שר האוצר ...אלא שהוא עצמו הושם בכלא...

רפי רותם: (קורא מתוך המכתב של ה-15 מאנשי רשות המסים) ...אנו, עובדים ותיקים ברשות המסים... מבקשים למסור את כל הידוע לנו... ומבקשים מתן חיסיון ...והגנה על העובדים החתומים מטה ...על מגוון הפשעים שלהלן: 
  • רצח מקור מודיעיני
  • שוחד מיני
  • גניבת תיקים
  • טיוח תיקים
  • קשרים עם עבריינים
  • הקלות ו/או מחיקת חובות לאנשי עסקים ועבריינים
  • יעדים מודיעינים המקורבים לבכירים לרשות המסים
זה לא אני כותב... זה כותבים 15 אנשים מתוך רשות המסים בתפקידי מפתח ...שעל המסמך הזה בלבד ...3 אנשים, מוכנים לצאת גלוי... וכולם לא מעוניינים להיחשף, כי יודעים שהסוף שלהם יהיה כמו הסוף שלי ושל שוקי משעול... 

הקריין: שוקי משעול, מנהל בכיר במע"מ... גר היום בדירת אימו ...גרוש מאשתו ...מנודה ונאשם... 

רפי רותם: (נפגש עם שוקי משעול ולוחצים ידיים) ...זה שוקי משעול...

שוקי משעול: (מעיין בכתבה שכותרתה: "פרשה עם ריח רע")



 ...פרשה עם ריח רע ...החקירה הזו מדברת על כל הסיפור של "פרשת אלוג"... אלוג היו חברה צעירים, שהקימו חברה והמציאו פטנט ששווה עשרות מיליוני שקלים... המתחרה שלהם, שהוא מקורב לקובי בן גור ו...(צפצופים) ... רצה את המכרז הזה... וניסה להוריד אותם מהמכרז הזה... והציע להם כסף... והם לא הסכימו... ואז אותו מתחרה אמר שישלח להם את הכחולים... 


הכחולים זה רשות המסים


...רשות המסים ביצעה חקירה אצל החברה האלה הצעירים ועצרו אותם... האיש נעצר והפסיד את המכרז והפסיד גם את החיים שלו... פניתי במכתב להנהלת רשות המסים והתרעתי שמשהו פה לא תקין...
אני בתמימותי, לא ידעתי אז שה....(צפצופים) ...מקורב מאוד לקובי בן גור ...והוא היה למעשה שותף למעשים האלה... ואז סומנתי....


החלה חקירה סמויה נגדי... שמו לי האזנות סתר... טלוויזיה... לא סתם האזנות סתר... טלפונים... אלא מעקב און ליין... 


התחקירן: מה הייתה העילה של רשות המסים?


שוקי משעול:  שאני מושחת, שאני, יש לי 2 רכבים ...שאשתי אף פעם לא עבדה... ויש לה רכב מפואר...שאני לא יודע מה... חובר לכאלה אנשים או אחרים... סתם מידע...
בסופו של דבר, ב- 2006 הוגש נגדי כתב אישום על קבלת -.542 שקל שלא כדין...
ומאשימים אותי שמסרתי לרותם... סייעתי לו לחשוף את השחיתות... ותוך כדי כך, מסרתי לו חומר וכך פגעתי בסודיות...

שוקי משעול נידון ל- 5 חודשי מאסר... ערעורו נדון בימים אלה

אבא שלי נפטר... אתה רואה (מצביע על תמונה על הקיר)... זה אבא שלי... הוא נפטר משברון לב... שנתיים אחרי פרוץ הפרשה שלי...

התחקירן: אז עכשיו אני רואה את ההשתקמות שלך בעצם...

שוקי משעול: אני לא השתקמתי... אני עושה רושם של השתקמות... אני לא השתקמתי...

הקריין: פרשת רשות המסים התפוצצה ב-2007... חלק מאנשי המוסד החזק והרגיש בישראל ...אחרי השב"כ... אנשים שאמורים להיות מעבר לכל חשד... כי בהינף יד הם מכניסים אותנו לכלא... הם הם חשודים בקשר עם שלטון-הון-ואולי פשע...

העיתונאי משה ליכטמן: קובי בן גור, יש תלונה, שהוא זה שגרם במחלקת החקירות לרפי רותם, להסתער בחקירה בדויה על אנשים שזכו במכרז לחסל אותם מבחינה עסקית כדי שהמתחרה האחר יזכה במכרז... מזה התחיל הכל... מהאזנה לטלפונים של קובי בן גור על העניין הזה... שמעו אותו מדבר עם שולה זקן... ואז אמרו שטויות... מה זה  חיסול יריב... שולה זקן יש לו ביד...

רפי רותם: שולה זקן ברשות המסים זה גרעינים... זה גרעינים... זה בכלל לא האישיות ברשות המסים... שולה זקן זה ביי דאויי... מינוים פה מינויים שמה... הם הלכו על הפוליטיקה, על כל הצהוב... איפה רצח המקור... איפה השוחד המיני... איפה תיקים של טייקונים ומשפחות פשע, שטוייחו ונגנבו... ונתפרו...


עדי מאירי: "...אני חושבת שהייתה כאן עצלות של המשטרה... המשטרה לא רצתה ...לא התאים לה להיכנס מספיק לעובי הקורה... ולחקור מה שצריך... משיקולים של עצלות וחפיף... תרבות החפיף... אבל לא משחיתות...".

שימו לב,
עדי מאירי, שבעבודתה, היא תלויה בשוטרים העבריינים... מחפה על מעורבותם האקטיבית בפרשה הזו ובטיוח הרצח של המקור... למרות שהיא יודעת על פניו, שהם אלה העומדים מאחורי חיסולם של רפי רותם ושוקי משעול... וידם מוכתמת בדמו של המקור שנרצח... (מ.ט.מ.)

העיתונאי משה ליכטמןאני חושב שהיה פה פחד גדול ממה שיתגלה... ויכול להיות שאנשים האלה אמרו לעצמם, אנחנו לא יכולים להתמודד עם הזוועה שתתגלה אם אנחנו מטפלים בתלונת ה-15... באופן יסודי על כל פרטיה... הפחד הגדול הזה הניע אותם לדעתי... לטייח את התיק... לקבור אותו... ומשם מתחיל המסע גם של דה לגיטימצייה של רפי רותם בעצמו... 

רפי רותם: אני למעלה מ-10 שנים טוען, שמבקר המדינה (מיכה לינדשטראוס) ידע על כל השחיתויות ברשות המסים... הוא לא עשה כלום... קרא לי למשרדו... שיקר אותי.... שיקר אותי... פשוט שיקר אותי... אני אגן עליך... אני אשמור עליך... אתה תקבל את התנאים הכי טובים... אתה תעבור למקום... אנחנו נמצא מקום... לא חקירות.. אבל מקום שיהלום את הכישורים שלך... מה קיבלתי?... כלום!...

מבקר המדינה היה יכול להציל לי את החיים... אבל הוא לא רצה...

הקריין: 9 פעמים הביא רפי רותם את עניינו לבית המשפט... ובכל הפעמים... הפסיקה הייתה נגדו... זה לא אומר שהוא שיקר... זה אומר, שמשפטית, רפי רותם לא הצליח לשכנע את השופטים באמת שלו... העיתון "מעריב" הסכים לאפסן את שארית הונו של רפי... במחסן בבניין של העתון... 

רפי רותם: (מראה את מחזיק המפתחות שלו שבו יש רק מפתח אחד למחסן) ...זה הסיפור של החיים ...אתה רואה את הצרור הזה? ...פעם היה פה ככה ...מפתח למשרד לרשות המסים... קרי, במאפייה ברשות המסים... מפתח לבית שהלך... מפתח לרכב שהלך ...נשארתי עם מפתח למחסן, מתחת לאדמה... שזה המקום שמדינת ישראל רוצה לשים אחד כמוני... כבר 10 שנים... (מצביע על חפציו הזרוקים במחסן) ...זה מה שאתה רואה פה?... זה  כוח... יש אנשים שהעידו בבית משפט: אנחנו לא נפתח את הפה בחיים על שחיתויות ברשות המסים... אנחנו לא רוצים להגיע למצב הזה של רפי רותם ואני מקבל את זה... 

התחקירן: משפחה יש לך?

רפי רותם: אל תכנס למקומות האלה בכלל... אל תכנס לעניינים האישיים שלי... אני לא עושה כאן פרומושיין לעצמי... דבר על כל מה שקרה איתי... זה הכל...  

התחקירן: מה שקרה אתך נוגע למשפחה... זה פיגוע סביבתי בדרך כלל... כשפוגעים במישהו...

רפי רותם: (שותק בכאב ולא משיב)

התחקירן: רפי רותם דחה כל גילוי אישי המגרה את הרגש... ומסיח את הדעת, מחשיפת השחיתות... זה לא אני אמרת, זה רק אתכם אתם...


רפי רותם: אחרי שהיה הפרומו ביום רביעי האחרון... (מציג את הSMS שקיבל מרפי עמיאל) ...הומלס נותך לך רק לבכות על המסכנות שלך.... זה כותב רפי עמיאל, מנהל מחלקת חקירות ארצית תל אביב, רשות המסים... מזה כ-12 שנה... נשארת בלי בית... רפי ההומלס, כאילו עלי...  

והסגן שלו, יאיר נחמני, שתפר תיקים לאנשים כותב לי... שים לב:

"...ראיתי אותך אתמול בפרומו וקצת שמנת ונראית מוזנח... כדאי שתטפח את עצמך יותר... יום טוב... מתגעגע אליך בעבודה..." 


התחקירן: באירוניה יעני...

רפי רותם: כן...

יאיר נחמני, שתפר תיקים לאנשים, זה הבנאדם שהלך למשטרה, ואמר ששרפתי לו את הדלת... אז הוא היה ראש מדור... היום הוא הסגן של רפי עמיאל...  

פשע מאורגן... חלוקת משרות בכירות באמצעותם חולבים את קופת המדינה... בעוד חושפי השחיתויות מחוסלים... ומי שמנהל את חיינו הם עבריינים מושחתים, הרוצחים ללא ניד עפעף... בקישור שלהלן: הפרסום באתר רשות המסים אודות קידומו של יאיר נחמני במכרז תפור. (מ.ט.מ.)

העיתונאי משה ליכטמןנתנו לרפי להבין שאנחנו מסוגלים להגן עליו מפני רדיפה פנימית של המערכת הפנימית שלו... ואם נתו לו להבין את זה אז הטעינו אותו... זה כל העיתונאים שהיו בקטע הזה שלתת לו להבין שלתת לו הגנה צריכים לעשות חשבון נפש... אני בתוכם, אני בראשם... 

עדי מאירי: אתה מאבד את האמון במערכות שיעשו משהו... אתה מאבד כבר את האמון בעצמך... שמשהו יזוז... ועכשיו אני רואה כי גם בעקבות הדיווחים שלי... הרצף שלי לאורך השנים... שום דבר לא זז... שום דבר לא זז... הכל נתקע... השחיתות נמשכת... הקומבינות שם... חלפו שנים... אף אחד לא עושה פה צדק... אנשים כבר קודמו... אף אחד כבר לא יפעל ברטרוספקטיבה כדי לתקן את הדברים... אף אחד... כי גם אם מישהו רוצה הוא לא מסוגל לעשות את זה...

במה אני רוצה להתמקד עכשיו?... בלמצוא פתרון לרפי... שיתנו לו פנסייה כפי שצריך.... או שיחזירו אותו לעבודה... שיקבל פיצויים על כל השנים האלה שהתעללו בו... שימחקו לו את התיקים במשטרה...

הקריין: רפי רותם הפסיד את חייו... כי היה ישר... כי רצה לטובתנו.... גם במחיר של הרס חייו... זה מה שקורה לחושף שחיתות בישראל... 




2.9.2014 - עם החרפת מאבקם של רפי רותם ושוקי משעול, בכירים לשעבר ברשות המסים שחשפו את הפשע המאורגן השולט ברשות, שלחתי אימייל אל מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, בדרישה לפתוח בחקירת הראיות המונחות על שולחנו.









אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

2 תגובות:

  1. עו"ד פיני פישלר, יו"ר הוועדה להגנת חושפי שחיתויות, פנה (יום ב', 20.5.13) במכתב לתת-ניצב יורם אוחיון, מפקד מרחב ירקון במשטרה, ובו ביקש "לעשות סוף לרדיפה האובססיבית אחרי רפי רותם"...

    עניינו של רותם עובר בימים אלה בירור על-ידי מבקר המדינה יוסף שפירא וצוותו בעזרת ובסיוע בית נשיא המדינה.

    "רפי רותם ספג בזמנו מכות נמרצות וקשות במרחבך, אז בראשות תנ"ץ צ'יקו אדרי וצוות החוקרים, שלא בדין ושלא בצדק - תוך מעצר שווא נקמני וטורדני. גם עניין זה מתברר", כתב פישלר לאוחיון,...
    "אלא, שמיד לאחר שידור הכתבה בעניינו (בערוץ 1) מוצאת שוב לצריך, משטרת מרחב ירקון, תחת פיקודך, לזמן את מר רפי רותם ל'חקירה'. כך עשתה היא גם היום הזה ממש על-ידי חוקר צח"ם פשעים בשם שלומי.

    "אבקשך להורות עוד היום ולעשות סוף לרדיפה האובססיבית אחרי מר רפי רותם - פעם אחר פעם - שוב ושוב - ולהניח לו לנפשו, בכלל, ועד לסיום ולפתרון הפרשה במשרד מבקר המדינה, בפרט".

    להלן הקישור לכתבה המלאה:
    http://www.news1.co.il/ArticlePrintVersion.aspx?docId=328915&subjectID=1

    השבמחק
  2. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר לזרק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק