יום חמישי, 2 במאי 2013

סיפורו של שוקי משעול - קורבן של "תעשיית הרצח"

כרטיס הביקור:
שוקי משעול, היה נשוי באושר, עד שעבר פיגוע בחייו וחוסל ע"י בכירים מושחתים ברשות המסים ובמשטרה...
היום שוקי גרוש וחי בבית הוריו...
לשוקי ולאשתו נולדו 3 ילדים, אותם גידלו לתפארת מדינת ישראל:
בת אחת לוחמת במג"ב,
בת נוספת, קצינה מצטיינת,
ובן במודיעין

שוקי בן 53... סבא לנכד... את שירותו הצבאי עשה כקצין...  הוא רב-סרן במילואים... ואזרח שומר חוק, במדינת ישראל...

היום גר שוקי בבית הוריו מנסה לאסוף את השברים... 
אביו נפטר משברון לב שנתיים לאחר פרוץ מתקפת הטרור חסרת הפרופורציה עליו, לאחר שהתקשה להתמודד עם תחושת חוסר האונים והישע נוכח סבלו של שוקי, בנו האהוב... כשהוא אינו יכול להושיעו...

מכתב, שכתב העיתונאי, אריה אבנרי, לשוקי, כשנחשף לסיפורו הקפקאי:
להלן הדפסתי את הכתוב לנוחיותכם:
לשוקי משעול, בהוקרה רבה על פעילותך המבורכת לביעור השחיתות ברשות המסים.
שילמת מחיר יקר וכבד, ואני מאמין ש"אומץ" תשכיל להחזיר עטרה ליושנה.
בהוקרה....13.11.2008

        
קישור לכתבה:

ואצטט מתוך הכתבה קטע מהתלונה שהוגשה נגד איתן רוב:

"ביום רביעי 17 ביולי בשעה 19:15 לערך, בפגישה שנערכה במכון וינגייט בין ראשי סיעת חמשת המרכזים ולבין ראשי סיעת עוז ולאחר שצבי ליבר עזב את הפגישה אמר לי איתן רוב:'ליבר מדבר נגדי ומשמיץ אותי וגם אנשים אחרים ואחד כזה מחסלים בכדור ממוקד אחד במצח'.
הייתי המום מהדברים הללו", כתב אייזנברג במכתבו, "במהלך ישיבת האסיפה הכללית בתוך כדי ויכוח עם איתן רוב, שהתבטא באופן כוחני אמרתי לו:

'אתה גם אמרת לי ביום רביעי שאת ליבר צריך לחסל בכדור ממוקד אחד במצח'. בתגובה אמר רוב 'לא אמרתי, אתה שקרן', אני הגבתי, 'כן אמרת, אתה שקרן' וכך חוזר חלילה".





קישורים:






אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה