יום שבת, 29 ביוני 2013

4-10-14.7.2013 - הטרדות בוקר שגרתיות בפתח ביתי, השגת גבול ופגיעה בפרטיותי...

רקע
כל בוקר באופן קבוע אני סובלת מהטרדות בלתי נסבלות, המבוצעות ע"י אנשים שונים, בעיקר כאלה שאני לא מכירה, המופיעים, כשהם מלווים בילדים ו/או בתינוקות, בכלבים ו/או קשישים ו/או נכים בעגלות, או רכובים על קטנוע או אופניים, ויש שפניהם מכוסות בקסדה, ויש שהם נוהגים ברכב, והווריאציות רבות רבות... 

להלן שיטה אחת של הטרדות סדרתיות יזומות המבוצעים ע"י הורים המשתמשים בילדיהם למטרה זו... שכמובן אימנו אותם כמו כלב להשתתף בהטרדה...

בוקר של יום חמישי - 4.7.2013 - יצאתי להאכיל את חתולי החצר כמנהגי בכל בוקר... מישהו התקרב אלי, מאובזר בילדה קטנה... ונעמד צמוד אלי מאחורי גבי... אני לא מכירה אותו... התעלמתי והמשכתי להאכיל את החתולים... אך הייתי דרוכה לכל התפתחות...
ואז שמעתי את הבחור מאחורי גבי, שואל את הילדה באנגלית, והילדה אמרה משהו לא ברור, והבחור אמר לה בעברית: "...נכון, החתול השחור יושב תמיד בסלסלה..", והמשיך לספר לילדה בעברית, כל פעולה שאני מבצעת: "...היא נותנת לכל חתול קצת אוכל..." וכד'. 
היה ברור לי שהבחור מאובזר באמצעי קשר סמויים, והילדה משמשת לו כיסוי כדי לדווח על מעשיי לאותם גורמים עבריינים העוסקים בחיסולי, שכמובן שלחו אותו להטריד אותי... לציין, כי למרות שאני לא מכירה את הבחור ולא את הילדה, הם שוחחו ביניהם כאילו הכירו אותי, והיו מבאי ביתי...
                                  
כשבוע לאחר מכן, יום רביעי - 10.7.2013 - בבוקר, הוטרדתי שוב באותה שיטה...
ישבתי בפתח ביתי ושתיתי קפה, לפתע הופיע בחור שאיני מכירה, מאובזר בילדה קטנה, והחל להסביר לה בטון גבוה וחזק: "...הנה, זה החתול השחור!... את רואה!... הוא יושב בסלסלה!...", הילדה חזרה אחריו: "...חתול שחור בסלסלה...", והוא חזר על תיאור הסלסלה והחתול השחור מספר פעמים כשהוא מגביר את קולו כל פעם יותר חזק... 
מסכנה הילדה שכך מסבירים לה בצעקות.... אך ברור שהבחור לא הסביר לילדה אלא השתמש בה... נכנסתי הביתה המתנתי כמה דקות... ולאחר שהסתלקו יצאתי שוב.

מספר ימים לאחר מכן, ביום ראשון - 14.7.2013 - מוקדם בבוקר, ישבתי בפתח דלת ביתי ושתיתי כוס קפה, כפי שאני נוהגת לעשות כל בוקר... והפעם רבצו לידי 2 חתולים...
אציין שאני גרה בדירת קרקע נמוכה, הממוקמת בסופם של 3 מדרגות... זאת אומרת, המפלס שבו ישבתי נמוך מהמדרכה ב-3 מדרגות ואני מוסתרת מאחורי עצים... 
הפעם לא רבץ בסלסלה המונחת לצד השביל אף חתול.... לפתע, הופיע אותו בחור אידיוט שצעק על הילדה הקטנה באירוע הקודם מתאריך 10.7.2013 ומשך את הילדה הקטנה לעברי כשהוא אומר לה: "...בואי בואי הנה יש שם חתולים...", וצעד לעברי ... מיותר לומר, כי כל הרחוב מלא חתולים... וגם הוא לא היה אמור לראות אותי וגם לא לדעת שיש חתולים שרובצים לצידי... כך שעל פניו הוא הטריד אותי באופן זדוני.
בעת שעשה את דרכי לעברי, צעקתי לעברו: "יאללה, יאללה, תסתלק מפה... תסתלקו מפה מהר... שלא תתקרבו לכאן...". 
הבחור התעלם מצעקותיי, ונעצר במדרגה העליונה, במרחק כמטר ממני, ובעומדו כך הטיח בפניי: "...זה לא שטח פרטי?... זה רחוב... כל אחד יכול להיות כאן...".

צעקתי עליו: "...אתה עומד בפתח הבית שלי ואתה אומר לי שזה רחוב?... תסתלק מהר מפה... אני מזהירה אותך...".

הבחור חייך לי בפרצוף ואמר: "...אני לא הולך מה תעשי לי?...".

צעקתי עליו: "...אני מציעה לך ללכת, זה לא יגמא טוב... זה הבית שלי ואתה משיג גבול... תסתלק מפה ומהר...".
הבחור צחק לי בפרצוף ואמר לי בלעג: "...מה את אומרת?... אני לא זז מכאן...".

אז ניבלתי את פי כשאני צועקת לעברו: "...חתיכת בן זונה... תסתלק מפה אני אומרת לך... חתיכת זבל... תלך מפה או שאני אסביר לך בשפה שאתה מבין, שאתה משיג גבול..."

הילדה החלה לבכות בכי היסטרי...

הבחור סובב את ראשו לאחור, הביט בילדה הבוכה, ולא הגיב... בעוד הילדה בוכה היסטרית, הוא התעלם ממנה ופתח בתקיפה היסטרית כשהוא אומר לי  בהתגרות אלימה: "...ככה!?... הילדה בוכה!?... אז אני דווקא לא אלך מכאן...", ואז כאילו דיבר אל הילדה בלי להפנות אליה את ראשו, צעק לעברי: "...הנה הנה חתולים... הנה הנה חתולים... הנה הנה חתולים...".
ריחמתי על הילדה שבכתה נורא, והבחור, שנראה כי הוא אביה, התעלם ממנה והיה עסוק בלתקוף אותי... אז נכנסתי הביתה, וחיכיתי עד שהלכו....

ילדים אינם נחשבים בפשע הזה... הם משמשים בידי "תעשיית הרצח" בדיוק כמו כלבים, כלי באמצעותו פועלת "תעשיית הרצח" נגד קורבנותיה..



**********************






אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

2 תגובות:

  1. את לא היחידה, יש עוד אנשים שזה קורה להם
    זה לא דלוזיה

    אני גם עובר את זה בכפר-יונה, מטרידים סדרתיים, עושים סיורים, ג'וגינג, מצוטטים לכל מילה שאת אומרת, מאזינים, עושים סימני ידיים,
    המשפחה גם משתפת פעולה, אנשים שאת מכירה

    אפשר לתקשר כאן: oytate@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. דויד יקר,
      אני יודעת שאני לא היחידה, ואספר לך גם כי מספר הקורבנות מגיע לרבבות... רבבות קורבנות מובלים בהתעללות ועינויים כשה לטבח אל סופם... לכן פתחתי את דף המאבק בפייסבוק, כדי לחשוף ולמגר את הפשע הזה מעל אדמת מדינת ישראל..
      נוכלים יהודים שפלים עם לב של נאצים משתלטים על משפחות עם נכסים, ממדרים את בני המשפחה זה מזה בשיטות שטניות, ואז הם מפעילים בן משפחה אחד כנגד השני, וכך הם מחסלים את המשפחה כולה ומשתלטים על רכושה... תהייה חזק!

      מחק