יום שבת, 29 ביוני 2013

כספית רעילה, מצויה בשימוש "תעשיית הרצח" - גורמת נזק למוח, לעמוד השדרה ולמחלות נפש.

כספית היא מתכת כבדה חסרת ריח, נוזלית בטמפרטורת החדר, ורעילה מאוד לבני אדם ובעלי חיים... בין היתר, הכספית פוגעת במערכת העצבים ועלולה לגרום נזק למוח ולעמוד השדרה. חשיפה לאדי הכספית בכמות גדולה גורמת למחלות נפש.

בתאריך 1.7.2013 התפרסמה פרשה שהתרחשה במפעל הפיס... עובדת בכירה שפכה נוזל על דלת משרדה של יריבתה לעבודה, ולאחר בדיקה, התברר, כי הנוזל הוא מתכת כספית רעילה במיוחד, שלא ניתן להשיגו בקלות... עפ"י החשד התכוונה העובדת להרעיל את יריבתה, ע"י כך שתשאף את אדי הנוזל בעת שתיכנס לחדרה, וכך תורעל...

פרשה זו, העלתה למודעות את מסוכנותו של נוזל מתכת הכספית הרעילה... 

להלן צילום כתבה, שהתפרסמה בעיתון "ישראל היום", בה מצוטטים מקורבי החשודה, כי קיבלה מידי רב מי ברכה לשפוך אותם על דלת משרד יריבתה, במטרה לסיים את הסכסוך ביניהן... מכאן, שנוזל מתכת הכספית הרעילה, הוא גם חסר צבע, ושקוף כמו מים...  
















כאן המקום לי לספר את סיפורה של זהבה גולן...
פגשתי אותה באקראי בבנק בבן יהודה, והתפתחה בינינו שיחה בעת שהמתנו לתורנו... לאחר שסיימנו, המשכנו לדבר בבית קפה.. לא היה לנו הרבה זמן, כי זהבה הייתה חייבת ללכת לעבודה... אך הספיקה לשתף אותי בפרטים האלה:

"...יש לי דירה בבת ים... לא יכולתי לחיות בה... תמיד כשהייתי חוזרת הביתה הייתי חשה ריח משונה בבית, ונעשיתי חולה... היה לי חום וקשיי נשימה... אז השכרתי את הבית בבת ים והלכתי לגור בתל אביב... אבל גם כאן זה חוזר על עצמו... אני לא מבינה איך אלה שעושים לי את זה יודעים שעברתי לתל אביב... גם בתל אביב אני מפחדת לישון בדירתי... יום אחד הבת שלי שעובדת בקופת חולים מכבי, הזמינה אותי לישון בביתה... שמחתי... כשהגעתי אליה, פתחתי את הדלת ואף אחד לא היה בבית... לפתע, דפיקות בדלת, חשבתי שזאת הבת שלי... פתחתי את הדלת, ופרצו פנימה אנשים בחלוקים לבנים ושוטרים, קשרו אותי ואשפזו אותי... בבי"ח הסברתי שאני אישה בריאה בנפשי... הם דרשו ממני כי אכתוב לפסיכיאטר המחוזי מכתב, ובו אסביר למה אני חושבת שאין צורך לאשפז אותי... לא הייתה לי ברירה, וכתבתי...".


בתאריך 3.12.2013 נצפתה פעילותה האחרונה של זהבה גולן בפייסבוק... 
במאי 2013 פניתי למשרד הבריאות לברר מה עלה בגורלה, הבטיחו שיבררו ויחזרו אלי עם תשובה...

זהבה היא אחת הקורבנות של "תעשיית הרצח"... היא בעלת אמצעים, ויש מי שחומד את כספה...
ידוע, כי פסיכיאטרים מושחתים במשרד הבריאות מחסלים קורבנות במחי קולמוס, ומסייעים לחלוב מהם את כספם בעבור שוחד... יש לי את כל הסיבות לחשוש כי הם תקפו אותה באמצעות אשפוז כפוי, ממניעים של קשירת קשר לחסלה...  ולאחר שהרעילו אותה בסמים פסיכיאטרים, גופה לא עמד בזה והיא נפחה את נשמתה...   

בקישור הזה... סיפורה הטראגי של זהבה גולן, קורבן של "תעשיית הרצח" אכזרית.


                                        ********************
אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה