יום שבת, 29 ביוני 2013

מכתב גלוי אל שרת המשפטים, ציפי לבני - בקשר לפשעי מערכת אכיפת החוק נגד רפי רותם, חושף השחיתויות ברשות המסים.

גברתי,

ודאי הנך מעודכנת בסיפורו המזעזע של קצין המודיעין המצטיין מרשות המסים, רפי רותם, אשר מזה יותר מ-10 שנים, הוא חווה מסכת התעללות שטנית, יזומה ומתוכננת, מידי שוטרים עבריינים ושפלים, המשמשים שכירי חרב, בידי גורמים עבריינים מושחתים ברשות המסים שטיפחו קשרים מפוקפקים עם עולם ההון והפשע, בעבור בצע כסף... אלה מבקשים לחסל את רפי רותם כי חשף זאת...

היום, 2.7.2013, שמעתי בתכנית הבוקר של רשת ב', כי המשטרה הגישה כתב אישום נגד רפי רותם בגין העלבת שוטרים...

לאור מה שהזונות האלה במדים עוללו לאיש חסר הישע הזה... ואני יודעת בדיוק מה עשו לו, כי גם לי הם עשו... גם אני כמו רפי רותם, קורבן של אותו פשע... "תעשיית הרצח"... 

להמחשה, רצ"ב מכתב שכתבתי בינואר 2004, המדבר בעד עצמו, שפורסם ע"י שחף פילוביץ באתר רוטר, ורק לאחרונה זה התגלה לי.


אני תוהה,  מאיפה להם האומץ, החוצפה ועזות המצח, לבזבז כספי ציבור על הגשת תביעת סרק זדונית על פניו, נגד אדם הגון ומוסרי, שרמסו אותו דק עד עפר... שתקפו אותו וגרמו לו נכויות פיזיות ונפשיות,  


http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/475/357.html






  













הרשומה ריקה
אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה