יום שני, 29 ביולי 2013

29.2.2013 - שוטרים עבריינים ממרחב ירקון שלחו אריתראי לאיים עלי.

הסיפור המפחיד שאספר ברשומה זו אינו מתבצע בחלל ריק. 

הרקע
מזימה שנרמה נגדי לחסל אותי בזהות בדויה.
המזימה נרקמה ע"י אנשי נדל"ן נוכלים שרצחו את הוריי ואת אחותי הבכורה ומבקשים לחסל אותי, כדי לחלוב ממני את רכושי שירשתי מהוריי ניצולי השואה...

הקישורים להלן הם חלק בלתי נפרד מהמתואר ברשומה זו.
דצמבר 2012 - מרס 2013 - מעקב אחר פרופיל מזויף בפייסבוק בשם: מלי זבדזקי סימור - הצעת חברות
29.3.2013 - 24.5.2013 - מעקב אחר פרופיל מזויף בפייסבוק בשם: מאוריין סקאני - הודעה מוזרה

להלן האירוע:
יום ראשון, 29.9.2013, בשעה 18:00 לערך, ישבתי לשתות קפה בפינת הישיבה הצמודה לדלת ביתי... אני גרה בקומת קרקע נמוכה, בסוף ירידה של 3 מדרגות... ממולי משתרעת החנייה של הבניין השכן, שהכניסה אליו משד' בן גוריון מס' 16 תל אביב... חנייה זו מוגבהת כמטר וחצי ממפלס דירתי... 

לציין, כי מהחנייה הזו, מתבצעים נגדי הטרדות ופשעים אחרים באופן קבוע מדי יום... כפי שאפרט בנפרד... ולכן, אני דרוכה תמיד, בכל פעם שאני יושבת לשתות קפה בחזית ביתי... וכך הייתי דרוכה גם הפעם...

לפתע הבחנתי בגבר גדל ממדים, בעל חזות אריתראית, שצבע עורו שחור, הנכנס לאטו לתוך החנייה שלפניי, כשהוא צועד באטיות לעבר הגדר החוצצת ביני לבין החנייה, נדרכתי כדי  להיכנס לתוך ביתי, אך הבחור צעד לכיוון רכב שחנה על החניה מימין שלי, אז המתנתי לראות, אולי הוא מתכוון להיכנס לרכב שחנה במקום ההוא... 

ואז התברר לי, שהוא ממשיך להתקדם לעברי, אל הגדר הממוקמת כמטר וחצי מפתח ביתי, תוך שהוא מלטף את בטנו ושולח לעברי מבט חודר... במהירות הבזק נכנסתי לביתי והסתגרתי... כעבור זמן מה בדקתי וגיליתי שהחנייה ריקה.... ואז התארגנתי ליציאה.

זה לא פעם ראשונה שאני מוטרדת מהחנייה הזו ע"י אנשים כהיי עור, אפילו מטפלים פיליפיניים העובדים בבניין מופעלים להטריד אותי... אלא, שהפעם זה , שהיצור הזה נשלח אלי ע"י אותם גורמים עבריינים העוסקים בחיסולי, בשיתוף פעולה עם השוטרים העבריינים של מרחב ירקון... כדי ליצור מצג שווא לצורך המזימה שנרקמה נגדי לחסל אותי...

כאן אני רוצה לציין פרט חשוב...
בדירה שבקומה השנייה של הבניין השכן שהכניסה אליו משדרות בן גוריון מס' 18, המרוחק יותר, צמוד לחנייה בצידה הימני, לשם צעד אותו אריתראי, מתגוררים בחורים צעירים המתחלפים בקצב מסחרר העוסקים בפעילות הפלילית נגדי, הבחורים האלה צועקים לעברי ומאיימים עלי, כשהם מסתתרים מאחורי התריס המוגף למחצה... והם מבצעים עלי תצפית 24 שעות ביממה ומצלמים אותי.
    








הרשומה בכתיבה




אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה