יום שני, 29 ביולי 2013

1.11.2013 - הודעה הזויה בפייסבוק מפרופיל בלתי מוכר שהוא צללית.


בתאריך 1.11.2013 קיבלתי הודעה מפרופיל צללית לא מוכר, בשם Joseph Perlstein 
(יוסף פרלשטיין) - השם יוסף אינו מקרי... זהו גם שמו של אחי הגדול.
כפי שתוכלו להתרשם ההודעה הארוכה והמתישה הזו מכילה גיבובי משפטים, ללא קשר ביניהם, כאילו נכתבה ע"י אדם הלוקה ביכולתו הקוגנטיבית והנפשית, אלא, שזו טכניקה של דיבור/כתיבה, מבית היוצר של "תעשיית הרצח".

פרופיל זה שהופעל נגדי בפייסבוק ע"י "תעשיית הרצח"... התכוון באמצעות הודעה מתישה זו, שבה שורבבו מילים ומשפטים מהמוכר לי וציטוט דברים שנאמרו על ידי, להפעיל אותי... כפי שאפרט מתחת לכל צילום... ההודעה ההזויה הזו מובאת להלן ב-6 חלקים...
חלק א'
שימו לב
1. שמי שובש בזדון, שם משפחתי הוא: טייכר-מילר - אציין, כי שיבוש שמי באופנים שונים מלווה אותי מאז ומתמיד.
2. נשאלתי, מה עושה אלי בר בדף שלי?... לרגע ניתן לחשוב שהפרופיל הזה הוא אחד האוהדים בדף שלי.... אך לא!... ובהמשך הוא מסביר: הגעתי מהדף של אלי אבי... מאחר ואיני פעילה כלל בפעילותה של אלי אבי, תמוה שנבחרתי מכל אלפי חבריה להיות כתובת להודעה ההזויה הזו?

חלק ב' 



אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה