יום שני, 29 ביולי 2013

הטרדה מאורגנת בישראל



אחד המטרדים הקשים מהם סובלים קורבנות "תעשיית הרצח" כל יום, 24 שעות ביממה, הוא "המעקבים"... הקורבן שכתב את הדברים שלהלן, בבלוג שפתח במיוחד לשם כך, לא מעלה על דעתו שהוא שותף להרבה מאוד כסף ומנסים לחסלו... הוא מחפש הסברים מתחום האפשרי...
הסתרת הרכוש שהוא שותף לו מידיעתו של הקורבן, מונעת ממנו להבין מדוע מתרחשים עליו הטרדות בלתי נסבלות כאלה, בהיותו אדם תמים...
יחד הם זאת, בעל הבלוג, מתאר באופן מדויק מה שהוא חווה... כך חווים כל קורבנות "תעשיית הרצח" בכללם גם אני... להלן אצטט את הרשומה בה מתאר הבחור את מה שהוא חווה בבלוג שלו...

הטרדה מאורגנת בישראל

בס"ד בר"ה בע"ה

שלום וברכה,

אנסה להציג בפניכם תופעה מסויימת שצוברת תאוצה בארה"ב וישראל

הטרדה מאורגנת מהי?
הטרדה כשמה כן היא, יש כל מיני סוגים של הטרדות, אך אנסה לצייר בפניכם מציאות שמעטים  יבינו. ( בעיקר כאלה שחוו אותה )
הטרדה מאורגנת פירושה שאדם מותקף על ידי גורמים מסויימים ( ייתכן והגורמים הללו הם ממשלתיים ) בלוחמה פסיכולוגית שנוצרת על ידי אסיפה של נתונים על ה"נתין" ( subject ) - מה הוא עושה בזמן הפנוי, מי הם חבריו ומכריו, התנהגויות  ומעשים שלפעמים נתפסים כביזאריים - מי מאיתנו לא היה במצב של מבוכה? האם הייתם רוצים להיתפס במצב מביך  ושיזכירו לכם את אותה סיטואציה מביכה כל הזמן?
לוחמה פסיכולוגית נועדה לעורר רגישות ומבוכה לגבי מצבים שאליהם נקלעתם, או התנהגויות מסויימות שידועות רק לכם - אך בנוסף, נועדה לצייר את פעולותיכם ומעשיכם באופן פארודי ועוקצני, בנוסף לידיעה שצופים בכם.  
אספר לכם על חוויה שהיתה לי,
לאחר כ3 שנים שבהם אני נתון להטרדה מאורגנת מצד הסביבה, יום אחד לאחר שחזרתי הביתה מירושלים, נכנסתי למחשב ובאתי להקיש את הסיסמא של הווינדוס, זה לא היה מפתיע - אבל המקש "U" היה לחוץ בתוך המקלדת - כידוע לכם שהמילה באנגלית "אתה" היא "U"  ( You (
זה לא הפתיע אותי, כי לאחר הטרדה ממושכת בסביבותיה של ירושלים ולאחר שהתוודעתי לעובדה שכולם מטרידים אותי בצורה בוטה ויש להם אג'נדה סודית לעשות זאת, ברור היה לי שהמסר הוא ש"אתה המטרה, וכולם נגדך" U - כנגד כל ה"מקשים" האחרים שסובבים אותך.  
You, against the entire world. 
אספר קצת על עצמי, אני אדם ששואף להאמין באלוהים ולרצות לעשות את רצונו, אך נתקלתי בהתנגדות נמרצת מצד גורמים וארגונים דתיים שבעקבות ההטרדה שללו ממני את הזכות היחידה שאולי היא המשמעותית ביותר עבורי - יהדותי.
נולדתי לאם יהודיה - ולפי ההלכה זה אומר שאני יהודי לכל דבר, אך אלה ציירו אותי כאדם שפל ונבזה שצריך להילחם בו ובמטרותיו, בשיתוף עם גורמים אחרים כמובן. 
אחד הגורמים העיקריים המאפיינים הטרדה מאורגנת הוא מניפולציה - לא יגידו לך דבר אודות מה שקורה לך, אך בהחלט ינסו לגרום לך לפחד ולהתבלבל - אנשים, משפחה, ידידים ומכרים - יראו סימנים שהם יודעים הכל אודותיך - החל ממה שתית ואכלת לארוחת בוקר ( כשהם לא היו נוכחים ), וכלה בפרטים שלא היית רוצה שאף אחד ידע. 
ייתכן וייראו לך סימנים המעידים על כך שמשפחתך, חבריך, ושאר האנשים הסובבים אותך יודעים הכל - זה סוג של מניפולציה פסיכולוגית לגרום לך לחשוב שהכל סובב אודותיך -  ישנן עוד מלכודות - כגון מלכודת ה"אשמה" שהם ירעיפו עלייך, ויגרמו לך לחשוב שאתה אשם במה שקורה לך ועשית משהו נורא, בהמשך הם ינסו לשנות את התפיסה שלך לגבי המציאות ואת המערכת האמונית שלך -
כשתצא החוצה תבחין במעקב המוני המתבצע על ידי הקהילה בעצמה, אין איש ברדיוס של קילומטרים שלא יהיה קשור במופע  ( הסיוט ) הפרטי שלך. 
בהמשך נביא עוד פרטים ומידע לגבי התרחשויות פרטיות וכלליות - אך דע קורא יקר, שכאשר ינסה לגדת ה"מוטרד" ( הנתין ) לפסיכיאטר ולקבל דיאגנוזה לגבי מצבו - הממסד הפסיכיאטרי ישתף פעולה עם אותם גורמים ויתן לו טיפול, כמובן וברור שהטיפול התרופתי לא יעזור משום שהעניין הוא נסיבתי ולא ביולוגי, אין אפשרות לשנות את המציאות הפיזיולוגית על ידי שימוש בכדורים אנטיפסיכוטיים כאלה ואחרים - משום שאם הדבר קורה במציאות, דבר לא ניתן לעשות לגבי כך, הפאק הוא לא בך, הפאק הוא במה שקורה מסביב לגביך.




קישורים:




שומה בכתיבה




אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה