יום שני, 29 ביולי 2013

7.9.2013 - מטרידה סדרתית בפתח ביתי, נוהגת ברכב שמספרו: 92-107-08

ה ר ק ע

מזה מספר חודשים, מופיע אחת לשבועיים בערך, רכב פרטי אפור שמספרו 92-107-08  שחונה בדיוק מול דלת ביתי, בחנייה של הבניין השכן, שהכניסה אליו משדרות בן גוריון 16 בת"א... מתוך הרכב יוצאת אישה כבת 60, רזה, גובהה ממוצא, גוון שיערה חום צהבהב, מקוצר עד הצוואר...
אין לי מושג מי האישה הזו, מאיפה היא ואל מי היא באה... אני יכולה רק לשער שהיא מבקרת בבניין בני משפחה מבוגרים... שכן, הבניין מאוכלס בקשישים רבים, שחלקם אף סיעודיים...

בכל פעם שהיא מגיעה, מתרחשת הרוטינה הזאת:
היא נועלת את רכבה, ואז במקום לפנות לאחור לכיוון כניסת הבניין, היא נותרת במקומה ליד הרכב הנעול, ניצבת עם הפנים אלי, ואז דופקת לעברי חיוך מאוזן לאוזן, כאילו הכירה אותי, ותוך כדי היא מנענעת בראשה, בדרך שאומרים "שלום", ולפעמים, אף מוסיפה נפנוף בידה.. אני צועקת לעברה: "...חתיכת זונה מסריחה... פרוצה מלוכלכת.... שרמוטה... בת זונה...", והיא מתעלמת מכל קריאותי, פונה באדישות לאחור ומתרחקת לכיוון כניסת הבניין... ובפעם הבאה כשהיא מגיעה כל התסריט הזה חוזר על עצמו...


ה ע ר ה

מיותר לומר, כי אדם המחייך אל אחר, והאחר מגיב כלפיו כפי שהגבתי כנ"ל, ובפעם הבאה חוזר האדם לחייך אל האחר כאילו כלום, הרי שברור על פניו, כי אין מדובר בחיוך חברי, כי אם בחיוך זדוני שמאחוריו כוונה ברורה, לפגוע באחר... 


ה א י ר ו ע

ביום שבת, שלאחר ראש השנה, 7.9.2013, בשעות הבוקר המאוחרות, ישבתי ליד דלת ביתי ושתיתי קפה. אציין, כי דירתי ממוקדמת בקומת קרקע נמוכה, וממולי בדיוק, במרחק של כ-2 מטר, פרוסה החנייה של הבניין השכן, שהכניסה אליו משד' בן גוריון 16, ת"א. החניה מוגבהת בכמטר וחצי מגובה ממפלס דירתי, וחוצץ בינינו גדר, שחלקה התחתון, אבן, וחלקה העליון, רשת.

לפתע הופיע הרכב הנ"ל, שמספרו 92-107-08, ומתוכו יצאה אותה פוסטמה. במהירות בזק נעלה את רכבה, ונעמדה לצידו כשכל גופה מופנה אליי, ותוך כדי דפקה לעברי חייך מאוזן לאוזן, כשהיא מלווה את החיוך בנענוע מוגזם של הראש באילו ברכה אותי בשלום.... 

לידי היה מונח מטאטא, הרמתי אותו וניגשתי לגדר המפרידה בינינו, והטחתי את המטאטא לעבר ראשה... אלא, שהיא הקדימה אותי ומיהרה להסתובב ולהתרחק מהמקום בצעדים מהירים לעבר כניסת הבניין... ולי לא נותר אלא שוב לגדף אותה כמו תמיד: "...חתיכת זונה מסריחה... אם עוד פעם תטרידי אותי אני אשבור לך את הראש... שרמוטה, זונה בת זונה...". הכעס ממש הציף אותי, והחלטתי הפעם לעשות מעשה. מלאתי כוס בדבש תמרים ושפכתי על החלון הקדמי של רכבה... להמתיק לה את השנה החדשה... 

*****************************

בתאריך 12.9.2013 הגשתי תלונה למשטרת ישראל באמצעות דף הפייסבוק שלהם... ולהלן רצ"ב צילום מפנייתי... כל התפתחות בנושא תתועד ברשומה זו... 
                        

*****************************


ע ד כ ו ן:
למחרת הגשת תלונתי למשטרה, יום שישי, ערב יום כיפור, 13.9.2013 - בשעות הערב המאוחרות, אני בהכנות אחרונות לקראת כניסת החג... הייתי עסוקה בניקיון אחרון בחזית דירתי, כשלפתע חשתי שנועצים בי מבט חודר... מכיוון החנייה... באחת הפניתי את ראשי, והשרמוטה הזאת עמדה שם כמו תמיד אך הפעם היא לא חייכה, היא נעצה בי מבט מתגרה, כזה שמזמין תגובה... 
בהיותי למודת ניסיון, ובהכירי את כל שיטות ההטרדה של "תעשיית הרצח", אני יודעת שזו שיטת הטרדה מסוכנת ביותר, לכאורה, המטריד עומד ולא עושה דבר, לא אומר דבר ולא מגיב, רק מישיר מבט חד לתוך עיניך... יש לו זכות להביט לאן שהוא רוצה וגם להישיר מבט לתוך עיניך, ואם תגיב חלילה, פה תהייה קבורתך... זה יתחיל מכך שהאדם עמד לתומו ואתה תקפת אותו...
נשכתי את שפתיי מכעס, וסובבתי גבי אל הזונה הזו, וכך המשכתי בעיסוקי עד שהלכה... אין לי ספק, כי טקטיקת הטרדה זו נבחרה לאחר שהמשטרה דיווחה לגורמי הפשע על תלונתי נגדם ואלה החליטו לאור תלונתי להפעיל עלי את ההטרדה המכשילה הזו...
כך פועלת שיטת ההשתקה של "תעשיית הרצח" על קורבנותיה המפוחדים... קורבן שיגיש תלונה בגין פשעים שבוצעו נגדו, ימצא עצמו תמיד, אבל תמיד, מותקף ע"י אלה שהתלונן נגדם... ותמיד יצטער על שהתלונן... אף פעם תלונתו לא תטופל... כך משתיקים אותו מלהתלונן בעתיד, ובמשך הזמן הוא לומד להיות שק אגרוף בידי פושעים שפלים חסרי לב... לומד לספוג בכאב ובסבל את העינויים ולשתוק בחוסר אונים וישע...
מזלי, שניחנתי ביכולת לצפות מזימות... אך אותם רבבות קורבנות תמימים שאינם ניחנו ביכולת הזאת, והם חשים מוטרדים באופן בלתי סביר מהמבטים הנוקבים והזדוניים שננעצים בהם, ויחליטו להגיב בכעס... אלה מסתכנים בתווית של חולי נפש המטרידים אנשים ללא סיבה




מוזמנים להצטרף לדף המאבק שפתחתי בפייסבוק נגד "תעשיית הרצח"!

אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

4 תגובות:

  1. גם אצלי, אנשים עושים סיורים סביב הבית שלי, בכוננות גבוהה, עושים ג'וגינג, מפטרלים עם רכבים , רכבים עם כל מיני דברים מאחורה ( זבל ) - סמי טריילרים, רכבים מסחריים, משאיות, זה לא נראה שגרתי בכלל אלא מתוכנן בקפדנות
    כבר 6 שנים ככה, תפסתי שני סמויים של משטרת ישראל שסייעו לפשע הזה, הם נכנסו בעובי הקורה כי היו צריכים לעשות התלמדות מכיוון שהייתי חוזר בתשובה והם היו צריכים להשתלב בעולם הזה של הדתיים כדי לנטר\לעקוב אחריי , לצורך זה הביאו אנשים שיתחזו לרבנים, לנציגי ציבור ועוד

    השבמחק
    תשובות
    1. כן חבר, מסתבר, כי גם אתה ומשפחתך נפלתם קורבן בידי "תעשיית רצח" שטנית זו אותה אני חושפת בבלוג שלי... אתה חייב לדעת, כי ההטרדות אינן המטרה, כי אם אמצעי... המטרה היא הרכוש הענק שאתה לא יודע כי ירשת... והתכנית היא לחסל אותך ולחלוב ממך את רכושך... אני לא אתפלא אם יתברר שגם ניסו לתפור לך תיק של חולה נפש... כי אחת השיטות לחלוב רכושו של קורבן הוא להדביק לו תווית של חולה נפש ואז למנות לו אפוטרופוס עבריין כמובן, בשיתוף פעולה עם שופטים עבריינים כמובן, והאפוטרופוס הזה יחלוב ממך את רכושך לאחר שתאבד כל זכות אדם ואיש לא יקשיב לך ולא ישמע את זעקותיך ולא יעזור לך שתטען שאין לך אחות... בפשע הזה שולטת מערכת אכיפת החוק המושחתת של מדינת ישראל האוכלים מידי אותם בעלי הון ועושים תפקידם כלי רצח בידם... אני מחזקת את ידיך... תמשיך לחשוף בבלוג שלך את כל הסבל והטרור שאתה עובר... לא לעולם תאכל החרב.... גמר חתימה טובה לך חבר... ומאחלת לך ולכל רבבות קורבנות "תעשיית הרצח" שהשנה הזו הם יצאו מעבדות לחירות...

      מחק


  2. 12/09/2013 20:19
    Sharona Mashiach
    היי מלכה. יצא לי לקרוא את ההטרדות שאת עוברת, אצלי הדברים נעשים באופן שטני הרבה יותר, תוך כדי טשטוש מגמתי של ראיות.

    השבמחק
  3. 18/09/2013 15:32
    Zahava Golan
    יש לי שכן, שמו, מיכאל קובגן, הוא רוסי לא יהודי... הוא מציק לי 24 שעות ביממה... יש לו שני תיקים במשטרה על אלימות ומכות... אני עוברת וונדליזם וסבל בל יתואר מצידו... יש לי שכן נוסף, גם כן רוסי, שמו, אנדרי, ושני השכנים האלה משתפים פעולה נגדי... ויש עוד 2 שכנים שעוקבים אחרי.... בתקופה האחרונה גרתי בתל אביב בשכירות, זו הפעם השלישית שאני מנסה לחזור לבית שלי שביפו, בשדרות ירושלים 203, אבל השכן הזה לא נותן לי לחיות... אחותי מנסה באופן שטני ליצור נגדי תמונה, כאילו הייתי משוגעת, ומספרת עלי כל מיני סיפורים להשחיר אותי... השכנים שונאים אותי עוד לפני שהם מכירים אותי... אחותי הסיתה את כל המשפחה נגדי... היא עשתה אותו דבר לחמתה, עד שאשפזו אותה ואח"כ שלחו אותה לבית אבות... גם את אבא שלי היא אשפזה קודם בבית משוגעים ואח"כ בבית אבות עד שנפטר.. אני חושדת שהיא מתכננת לעשות לי אותו דבר. אחותי ובעלה מסתבר, עושים ביזנס מבני אדם... הסבל הזה נמשך שנים... לאחרונה נאלצתי לישון ברחוב... אין לי ספק שהמטרה שלהם לאשפז אותי ולרשת אותי... לבת שלי קוראים לירון חביב היא עובדת בקופ"ח מכב"י. הם זייפו מסמכים לאשפז אותי בהמלצת רופאת משפחה שהיא לא שלי... רופאת המשפחה שלי לא ידעה אפילו במה מדובר... הם מתכננים להיות אפוטרופוס עלי ועל ידי כך להשתלט על הדירה שלי ועל הכסף שלי, ואני מאמינה שיש לי רכוש נוסף שאני לא יודעת עליו..

    השבמחק