יום חמישי, 2 בינואר 2014

תלונתי מתאריך 1.1.2014 נגד עובדי הדאר בגין גרימת חבלה זדונית.

מעט רקע:
הפעולות הטרוויאליות שכל אחד עושה כל יום, קניות, נסיעות, משלוח דואר, תשלומים חודשיים, הם הפעולות הכי מסובכות עבור קורבנות "תעשיית הרצח"... פעולות אלה הם קרקע פוריה בידי החוקרים הפרטיים המגויסים לפגוע בקורבנות חסרי האונים והישע... כולם לוקחים חלק בטרור נגד הקורבנות בעבור בצע כסף... ושמחים למרר את חייהם כאילו היו חסרי רגש ותחושות סבל וכאב...  
בתלונה שלהלן חוגגים עובדי הדואר הזונות, עלי ועל יסמין, שנינו קורבנות "תעשיית הרצח"... הם הורגים 2 ציפורים במכה אחת.

    ***************************      *************************


בתאריך 1.1.2014 שלחתי תלונה נגד עובדי הדואר באמצעות דף "צור קשר" שבאתר הדואר... 
להלן צילום התלונה מתוך האתר, ובהמשך התלונה מועתקת:


                 ***************************   *************************

ולהלן תוכן התלונה

לכל בני הזונות בדואר... לא לעולם חוסן.!..
והפעם...

ביום שלישי 31.12.2013 שלחתי חבילה באמצעות סניף הדואר זמנהוף תל אביב אל גב' יסמין בכתובתה בראש העין.
החבילה נשלחה בדואר שליחים אקספרס, מס' שובר: IL -07-005851496  
בעבור השירות הזה שילמתי מראש 48.80 ש"ח.
יסמין ואני היינו בקשר טלפוני בנוגע לחבילה.

למחרת, יום רביעי, תאריך: 1.1.2014 - התקשרה אלי יסמין בבוקר, וסיפרה לי כי התקשרו אליה מסניף הדואר בראש העין, מטלפון: 03-9388641, וגב' בשם גל, הודיעה לה שמשהו נוזל מתוך החבילה שמיועדת אליה, ולכן אינם יכולים להביא אליה את החבילה, והיא צריכה להגיע בעצמה לסניף כדי לקחת את החבילה.

כ"כ, אמרה יסמין, כי מתוך הדברים שנאמרו לה , הבינה, שאין טעם כלל לגשת לקחת את החבילה, כי כל מה שהיה בחבילה התקלקל... יסמין הציעה לפקידה בדואר שתכניס את החבילה הפגומה לתוך שקית ניילון או קופסה ושתבצע את המשלוח, אך זו סירבה בכל תוקף בטענה שאין לה ניילון ואין לה קופסה.

מאחר שכך, התקשרתי אל פניות הציבור של השליחים בטלפון: 076-8870570 ודיברתי עם גב' מיטל, אשר בדקה והודיעה לי כי החבילה שלי עדיין נמצאת בסניף זמנהוף ת"א.
הסברתי למיטל שזה לא ייתכן, כי הנמענת קיבלה הודעה טלפונית מסניף הדואר שבעירה, ראש העין, ונאמר לה כי החבילה נמצאת שם, כך שהרישום שבפניה אינו מעודכן, ומסרתי לה את מספר הטלפון של הסניף משם התקשרו אליה.
מיטל התקשרה אל מספר הטלפון שנתתי לה והעלתה את פקידת הדואר, גל, מהסניף בראש העין, לשיחת ועידה. גל תיארה תיאור נוראי של נזילה שעלולה לסכן את דברי הדואר האחרים, וציינה כי החבילה ענקית ואינה יכולה להרים אותה (משקלה כ-16 ק"ג), אמרתי לה, כי אני אישה בת 62 והרמתי את החבילה בלי בעיות, ובכל מקרה, היא לא חייבת להרים את החבילה, פשוט לדחוף את החבילה לתוך שקית ניילון וזה כל הסיפור.

מאחר והכנסתי לחבילה בקבוק פלסטיק של שמן ובקבוק קרטון של חלב, התרשמתי מדבריה, כי בקבוק השמן הוא זה שנשפך, והייתי די מודאגת, מאחר והחבילה הכילה מוצרים יקרים שהשמן בהחלט היה יכול להרוס אותם.

הסברתי לגל ששילמתי 49 ש"ח עבור שירות מסירת החבילה אל יעדה, ולא יתכן שאני גם אשלם וגם אבצע את המשלוח... בתגובה אמרה לי גל, שהיא מאוד מעריכה את זה ששילמתי, אך היא סרבה בכל תוקף להתחשב במצב החריג שנוצר, וחזרה לעבודתה מבלי לפתור את בעיית החבילה.

ואז מיטל מפניות הציבור לקחה את הטלפון שלי ואת פרטי החבילה והודיעה לי שהיא תעביר למנהלת שתבדוק ותחזור אלי.... וכמובן שאיש לא חזר אלי.... כצפוי.
בהיותי למודת ניסיון עם אופן טיפולם של מנהלי הדואר בתלונותיי הרבות, בדרך של התעלמות... בהיותם אלה שעומדים מאחורי הפשעים הרבים שעובדי הדואר המושחתים מבצעים נגדי בזדון, הבנתי שאין מושיע... אז התקשרתי אל יסמין, ואמרתי לה, שאין ברירה, עליה לדחות את כל תכניותיה לאותו יום ולגשת לסניף הדואר לקחת בעצמה את החבילה, גם שעליה לנסוע ב-4 אוטובוסים הלוך-חזור... ואכן, יסמין ביטלה את כל תכניותיה לאותו יום.

לבסוף כשיסמין הגיעה לביתה עם החבילה, היא התקשרה אליי וסיפרה לי, כי פקידת הדואר הציעה להסיע אותה במכוניתה לביתה עם החבילה... ובדרך היא אמרה לה, כי אינה מבינה מדוע העבירו אליה שליחי סניף הדואר בפתח תקווה את החבילה, מאחר ותפקידם של השליחים מסניף הדואר פתח תקווה למסור לה ישירות את החבילה, בהיותם דואר שליחים.
לאחר שיסמין בדקה את החבילה בביתה, היא גילתה חתך זדוני בחבילה וצילמה את החתך, דרכו נגרם הנזק הזדוני למיכל קרטון החלב, וזו הסיבה ששליחי סניף פתח תקווה זרקו את החבילה בסניף הדואר בראש העין ולא מסרו את החבילה ליעדה... לציין, כי כבר שלחתי עשרות חבילות שהכילו בקבוקי קרטון ופלסטיק של נוזל ומעולם לא נשפכו...

ברור על פניו, כי רק יד זדונית יכלה לבצע את הפשע הזה... והיד הזאת היא ידם של העובדים העבריינים מבסניף הדואר בפתח תקווה, שהופעלה ע"י גורמי פשע שביקשו לפגוע גם בי וגם ביסמין... 

יסמין הצליחה להציל חלק מהפריטים, וחלק נאלצה לזרוק... הנזק שנגרם נאמד במאות שקלים, ונגרמה הן לי והן ליסמין עגמת נפש בלתי ניתנת לתיאור... הידיעה שהחבלה הזו יזומה ומתוכננת מדירה שינה מעיניי מאחר ואני חוששת מפני חבלות עתידיות זדוניות, שיכולות להיות חמורות יותר...

בשעה 14:00, לאחר שהחבילה כבר הגיעה בדרך לא דרך אל יעדה, בצעתי מעקב אחר החבילה באתר הדואר והתברר לי שהחבילה רשומה עדיין שהיא נמצאת בסניף הדואר זמנהוף ת"א...
מסתבר, שהעובדים העבריינים מסניף הדואר בפתח תקווה שביצעו את החבלה הזדונית בחבילה, דאגו גם לא לרשום את החבילה שהגיעה אליהם...
ופרט חשוב נוסף שאמרה גל, פקידת הדואר בסניף ראש העין, ליסמין, בעת שהסיעה אותה לביתה, כי החבילה נמסרה לה ללא שום מסמך, ולכן היא חשבה שזו חבילה רגילה... לא היה מודבק עליה שובר המשלוח המעיד על אופן המשלוח "אקספרס".
מיותר לומר, כי ברור, שהמסמכים הועלמו במטרה זדונית להטעות את פקידת הדואר בראש העין, לחשוב שמדובר בחבילה רגילה, שאמורה להיות בטיפולה.

בשעה 16:30 בדקתי שוב את רישום המעקב אחר החבילה באתר הדואר ולא היה שינוי... החבילה המשיכה להיות מוצגת כאילו היא עדיין תקועה בסניף הדואר זמנהוף ת"א....
פשע מאורגן!

מלכה טייכר-מילר

               ***************************     *************************

להלן האישור האוטומטי שקיבלתי עבור תלונתי זו:  אישור מספר: 130009A...





               ***************************      *************************


עדכון: כל מענה שאקבל לתלונתי זו, אסרוק ואעלה כאן... כל עוד אין עדכון לגבי הטיפול בתלונתי זו, משמע, שתלונתי זו לא טופלה.









אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה