יום חמישי, 2 בינואר 2014

28.1.2014 - בוקר - אידיוט מטריד אותי בפתח ביתי... תמונה שגרתית בחיי...

אחת משיטות החיסול השכיחות של "תעשיית הרצח" מתבצעת ע"י הצגת הקורבן כאדם לא שפוי... בשיטה זו, הקורבן נכלא  בכפייה בבי"ח לחולי נפש, ושם הוא יחוסל בפועל או בכוח ע"י פסיכיאטרים שכירי חרב...

אני אסירת תודה לאלוהים, שכיוון אותי לזהות בעוד מועד מזימה לחסל אותי בשיטה הזו, וכך הצלחתי לסכל מספר ניסיונות חיסול בשיטה זו... אך מסתבר, עדיין המזימה הזו נותרה אחת האופציות הקיימות לחיסולי... 
כאן אציין את המניע לחיסולי... כסף... ירושת הוריי ניצולי השואה כוללת נדל"ן והשקעות אחרות... ויש מי שמתכנן לחלוב את חלקי בירושה, שאגב, הוסתרה ממני כל חיי...

אחד האמצעים להציג אדם כבלתי שפוי, הוא לתקוף אותו בביתו בכל שעות היממה, להטרידו, לפגוע בפרטיותו, בכבודו וברכושו... ברשומה זו, תיעדתי בוקר שגרתי בחיי... אני מתגוררת בקומת קרקע נמוכה, ובכל בוקר אני מוטרדת באופן בלתי נסבל ע"י כל מיני הזויים...

שלישי, 28.1.2014, בוקר... פתחתי את דלת ביתי וגיליתי מולי את האידיוט שבתמונה... שמעולם לא ראיתיו ולא הכרתיו קודם, לא דיברתי אתו מעולם ואיני יודעת מיהו ולא את שמו... בהמשך התברר לי, שהוא בא לבצע עבודה בבניין השכן...האידיוט הזה נעמד מולי ופתח לעברי בקריאות לעגניות תוך שהוא מצחקק:
מה שלומך!... מה שלום החתולים שלך!... איך את מרגישה!... איפה כל החתולים שלך!...  את לא נותנת להם היום לאכול!... וכך עד שצילמתי אותו, ואז הוא החל לצחוק בקול רם על זה שצילמתי אותו... 





 החלטתי לצלם אותו בווידיאו וזה מה שצילמתי...




להלן תמליל חילופי הדברים ביני לבין האידיוט בסרטון... שימו לב להערותיי:
מספר הרכב : 58-225-14

אני: (הולכת לאורך הצינור היוצא מהרכב המוביל לחניה של הבניין השכן ואז אני רואה את האידיוט מולי בתוך הגינה של השכנים) ...תגיד, אתה מכיר אותי מאיזשהו מקום? 

הוא: את מכירה אותי שאת מצלמת?... באיזה זכות את מצלמת?

אני: תגיד, אתה שואל מה שלומך, מה שלום החתולים שלך, אתה מכיר אותי מאיזשהו מקום?

הוא: יש שמה חתולים... אני יודע שאת מגדלת חתולים...

אני: אתה יודע?.. איך אתה יודע?... אתה מכיר אותי?

הוא: סליחה, יש לי חתולים בבית... אני אביא לך אותם...

אני: אתה יודע מי אני שאתה מטריד אותי?

הוא: אני מטריד אותך?... את מטרידה אותי שאת מצלמת... 

אני: אני מטרידה אותך שאני מצלמת?

הואאני עשיתי לך משהו רע שאת מצלמת?... סליחה, הבית עובד על סולר, לא צריך למלות פה סולר?... אני לא מבין... כמו שממלאים דלק.... (מסיט את העניין, כאילו אני באה אליו בטענות בקשר לעבודתו)

אני: (קוטעת אותו וצועקת)... למה אתה מטריד אותי אני שואלת!... 

הוא: (מחייך חיוך עצור) ...מי הטריד אותך?

אני: למה אתה מטריד אותי, אני שואלת!...

הוא: מי מטריד אותך...

אני: או קיי... (מסתובבת לחזור)

הוא: משוגעת!

**************








אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה