יום חמישי, 2 בינואר 2014

הילד מיכאל מספר על היום שבו נחטף ע"י כל מיני אנשים (פקידי הרווחה)... ושוטרים.

להלן הפוסט של הילד המקסים הזה, מיכאל קונקי... המדבר בעד עצמו...


























וכך כותב מיכאל:

גם אותי לקחו מאימא שלי...
הייתי בכיתה א' וחזרתי הביתה מבית ספר... אכלתי ארוחת צהריים... ושיחקתי עם אחותי הקטנה... 
אח"כ אימא אמרה, שנלך לתחנה לחכות לאחותי הגדולה, שחוזרת מיום כיף...
בזמן שחיכינו, אכלנו ארטיקים... 

פתאום באו 2 שוטרים, וכל מיני אנשים שלא הכרתי... לקחו את אימא לצד אחד ואותנו לצד השני....
לא הבנתי מה קורה... אימא בכתה וצעקה... ואח"כ באה אלי ואל אחותי הקטנה... חיבקה אותנו ואמרה לנו:
כמו שהשרשרת זהב שלה, עם 3 ילדים מזהב, צמודים לה לצוואר, כך אנחנו צמודים אליה... ולא משנה איפה נהיה...

 היום אני בכיתה ה'... כבר ילד גדול... וכמעט כמעט ביחד עם אימא... 

הלוואי שכאשר אגדל אני אעזור לכל הילדים שלוקחים אותם פתאום... ולכל האימהות שלא יהיו עצובות יותר...


*************************

אין תיעוד אמיתי יותר מאשר תיעוד שפורץ מפיו של ילד... ואני תוהה...
  • איך ידעו פושעי הרווחה והשוטרים המושחתים איכן נמצאת המשפחה באותה שעה?...
  • מיותר לומר, כי בלי מעקב צמוד, בלתי חוקי בעליל,  אחרי המשפחה זה לא היה מתאפשר... מעקב שנועד להבטיח את חטיפת הילדים למטרת סחר בהם...
  • גם הפעם ניתן לעמוד על קשירת קשר לביצוע פשע חמור בין עובדי הקודש של מדינת ישראל והשוטרים העבריינים שלה... שהפכו משפחה תמימה לפס ייצור למילוי מכסות במכלאות הרווחה...
  • האם הרחוב זה מקום להפריד בין אם וילדיה?... 
  • ועולה שוב השאלה... האם השוטרים כפופים לחוק או לרווחה... שהרי המנדט שניתן לשוטרים הוא להגן על אזרחים תמימים מפני כל תקיפה זדונית... גם כאשר התוקפים הם עובדי משרד הרווחה?
  • ואיך הפכו השוטרים לזרוע המחסלת של הרווחה?


*************************





אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה