יום חמישי, 2 בינואר 2014

הם מתעללים גם בתינוקות... הפוסט של אבא י.ר. דור שני לניצולי שואה - 29.1.2014



הפוסט של אבא י.ר. שפורסם בפייסבוק.
29.1.2014
הם מתעללים גם בתינוקות!

על כך נחקרתי הערב במשטרת אשדוד, 

כשהטירוף עולה על כל מציאות זה מה שקורה במדינת ישראל 2014, אני לא אסכים לכך ואפעל בכל דרך חוקית שיבואו על עונשם כל מי שמתעלל בילדים ו\או מתעלם מכך מתוקף תפקידו:



אימא של גרושתי מ.א. מעכו אשר נגדה ונגד בעלה, אבא של גרושתי, ש.א. מעכו קיים צו הרחקה מילדיי שניתן על ידי בית משפט מחוזי בגלל שהתעללו מינית ופיזית בילדיי לכאורה ואשר איימו עליי בצאתנו מבית המשפט (מוקלט) שלא אהיה עורך דין כי הם ידאגו לי לרישום פלילי קראו פוסט שלי כאן בקיר שקורא להצלת ילדיי מהם, בפוסט יש בקשה לתרומה כספית לשם חשיפת מחדליי הרשויות, (הפוסט עדיין מפורסם וישאר מפורסם ואביא אותו בשלמותו בהמשך)...



מ.א. העבריינית לכאורה, שאסור לה להתקרב לילדיי, הגישה תלונה למשטרת ישראל בעכו שהיא "חוששת שאפגע בילדיי לפי הפוסט", אותו פוסט שאני קורא בו להצלת ילדיי ממי שמתעלל בהם, ממש כך, העבריינית מ.א. שמורחקת מהילדים בגלל התעללותה המינית בהם לכאורה שאיימה שתגיש נגדי תלונה כדי "לסבך אותי" היא הגישה נגדי תלונה!

משטרת אשדוד אכן חקרה אותי כאילו בדברים אלה יש איום על שלום ילדיי ואתם מוזמנים לקרוא פוסט זה.

על פי "שיקול הדעת" של משטרת אשדוד הוכרחתי לחתום על צו הרחקה ל-15 יום מ-מ.א. ומעכו כי אם לא "אעצר"... ואגיד את זה עוד פעם, קיבלתי צו הרחקה ממי שיש כנגדה צו הרחקה מילדיי בגלל התעללות בילדיי מינית ופיזית, אשר לה אסור לה להתקרב אליהם ללא פיקוח... ממש אותה מ.א. מעכו אשר איימה עליי כי תסבך אותי... כשברור, שאין בדעתי ליצור אתה קשר אי פעם בלאו הכי...

אני גם אכן אתבע אותה בבית המשפט על פי חוק, ואת כל מי שמתעלם בחוסר שיקול דעת ממעשייה הנבזיים...
כרגע הילדים נמצאים אצל גרושתי אשר אמרה (מוקלט) שמעשים אלה "לא ייפסקו", לא, לא קיבלתי צו הרחקה מילדיי, אלה רק כדי להקשות יצטרך אבי המבוגר ניצול השואה לנסוע מאשדוד לעכו להביא את ילדיי, איבדו המדינה והרשויות את דעתם ולכן אני אחזור על כך, חופש הביטוי קיים, אני אפעל על פי חוק וארעיד את אמות הספים של כל הרשויות ורק על פי חוק, הבאתי את כל המסמכים בפניי משטרת אשדוד שחור על גביי לבן ועדיין זאת התוצאה, שמותר לעבריינית עם צו הרחקה מילדים בהם התעללה ואשר איימה עליי מפורשות שתגיש תלונת שווא, מותר לה אכן לעשות זאת, להוציא לפועל איום "בחסות המשטרה".

חמור מכך מדינת ישראל ופקידות הסעד מעכו: מור לאופר, יולנדה לנקרי ותמר כהן עוצמות עיניהן להתעללות בילדיי למרות שהן מודעות לעובדות... לא אסכים להמשך ההתעללות בילדיי על ידי מ.א. וש.א. ואפעל בכל דרך חוקית להציל את ילדיי ממעשיהם הנבזיים.

מתעללים כאן בתינוקות!... 
אנא עזרו לילדיי ולי ושתפו פוסט זה בכל מקום ובכל דרך!

והרי הפוסט שבגללו נחקרתי וקיבלתי צו הרחקה מעכו:

לכל מי שמכיר אותי ולמי שלא מכיר אותי זוהי בקשה נרגשת בשם שני ילדים קטנים אשר נחטפו לפניי כשלוש שנים ועוברים התעללות פיזית מינית ונפשית במשך שלוש שנים, בית המשפט לענייני משפחה עוצם עיניו למחצה אף על פי שהוא מודע למתרחש, ובית המשפט המחוזי דורש כתב ערבות בסך 20,000 ש"ח להמשך הדיון.

אני פונה אליכם למרות שעד כה התביישתי לבקשת תרומה להצלת הילדים, לאחר מאבק של שלוש שנים אזל הכסף... אנא עזרו לילדיי שקולם ישמע, אנא הצילו אותם מהגיהנום בו הם נמצאים, כל תרומה תתקבל בברכה... כל שקל יעזור...

להלן פרטי החשבון:
בנק הדואר מספר  על שם ר.י. ת"ז .

אנא ממכם הפיצו ושתפו בקשתי זו למרות שאני מתבייש בה, אך הסבל של שני ילדיי לא מניח לנפשי... אנא עזרו לי לחשוף את פניה המעוותות של המציאות הישראלית המושחתת... של גורמיי הרווחה... של בתי המשפט והמשטרה, שאדישים לסבלם של ילדים קטנטנים... אני מבטיח שארעיד את אמות הסיפים של מדינת ישראל... יודחו שופטים, שוטרים, פקידות סעד מושחתות וגם שרים שמתעלמים מאחריותם לסבל ילדים קטנים חפים מפשע!

אנא עזרו לי וחשוב מכל ל-2 ילדים שנמצאים בגיהנום של התעללות אשר לאף אחד לא אכפת מהם.


אנא עזרו לי להציל את 2 ילדיי מהגיהנום של התעללות שבו הם נמצאים... אשר לאף אחד לא אכפת מהם.


תודה, י. אבא.

אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה