יום חמישי, 2 בינואר 2014

פסק דין משנת 1999


מדובר בפסק דין משנת 1999... מתוכו ריציתי 10 ימים בכלא... כשבמקביל ערערתי על העונש והערעור שלי התקבל חלקית... ושוחררתי...
  • חיים, ה-20 יום שנותרו לך ... בפועל הם בוטלו... נכון?
  • חיים חביבי
    חיים חביבי
    הם היו מבוטלים ממילא לאור פסק הדין של בית משפט העליון שבנוסף כתב אישום מקביל הוגש והוא בוטל על ידי הטביעה אז כל 30 יום בעצם היו מבוטלים המשוט עדו מה שבא להם כמו שחפו את הילדים ללא סיבה ועילה וללא צו בית משפט וללא צו חירום שלא אושר ממש לא יאומן הפקרות כל עובד ציבור מושתן עושה מה שבא לו וממשיך לעבוד ולבצע עברות באין מפריע ממש לא יאומן תעשיית רצח רצחנית ביותר פועלת במדינת ישראל באין מפריע יורשים ורוצחים ולא נענשים.

לציין, כי העילה ההזויה למתן פסה"ד הזדוני, על פניו, למאסרי, הייתה, כי לא שלחתי את הילדים שלי לבית ספר... טענה שקרית כמובן... אך בכל מקרה, עילה זו הועלתה שנתיים קודם לכן בשנת 1998, ונידונה בבית משפט העליון, בתיק רע"א 3038/98 בפני הרכב של 3 שופטים בראשות המשנה לנשיא, ש.לוין, והשופט ת. אור, והשופט י. טירקל... וניתן פס"ד, להלן אצטט מתוכו:
סעיף 3.ה.
מבלי לקבוע כל עמדה לגבי מערכת היחסים שנתקיימה בעבר בין הורי הקטינים לבין שירותי הרווחה - הרי כל עוד לא הוחלט אחרת על ידי ערכאה מוסמכת, לא יקויים מגע ישיר בין שירותי הרווחה למשפחת המערערים.
סעיף 3.ו.
אני ממליצים לפני המדינה להעמיד את ההליכים התלויים ועומדים בבית משפט השלום בירושלים כנגד המערערים... בת.פ. 2911/98 ו- 2912/98... אם וכאשר יבוצע רישום הילדים לבית הספר כנ"ל.

ולמרות פס"ד העליון, החליט בית המשפט המחוזי להכניס אותי לכלא ליתרת העונש, בניגוד להחלטת העליון... זה היה בלתי נתפס... בשלב זה כבר היה ברור לי שאנחנו משפחה נרדפת... ואין מי שיושיע אותנו... ישנם יותר מדי מושחתים במערכת ששמו להם למטרה לחסל אותנו מהסיבות השמורות עמם... והם נחושים לחסל אותנו... פקידי הסעד של הרווחה - שופטים רבים - השוטרים ופרקליטים... קשרו קשר לחסל אותנו.. 




ואז  20.1.2000 - בימ"ש

23.1.2000 - בית משפט שלום י-ם אורי בן דור 
הנושא:
גלית מודיעה האפ באישפוז כפוי 




השופט מילנו - 8.2.2000 - פרוקוקול
שוטרים ... אתה עצור - כי 

7.2.2000 לקחו אותך לדיון (יום לפני ) שלום י-ם שופט אורי בן דור - סגן נשיא 

21.2.2000

רות מטות וגלית אלקלאי
יועצת משפטית של הרווחה וייגלר 

עו"ס סבן (אישה)

אשתו ויולט

סיוע משפטי - 

פול סמוליסקי אח של ויולט

הדיון על חוות עדת חוזרת חדווה ירדני





אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה