יום שני, 10 בפברואר 2014

סיון דינמו - אישה מוזרה שהטרידה אותי מינית בפייסבוק - 18.2.2014

בתאריך 11.2.2014 פרסמתי אירוע בקבוצה "לאהוב" שהוקמה בפייסבוק ע"י הפעיל החברתי מגן דהרי, שבה אני חברה. האירוע שפירסמתי מזמין חברים לדרוש ממבקר המדינה לחקור את השחיתות ברשות המיסים.... אדגיש, כי בקבוצה "לאהוב" חברים מעל 12,000 חברים.

ואז ביום שלישי 19.2.2014 קיבלתי התראה על תגובה מתחת לפרסום האירוע... וכשבדקתי התברר לי, כי אחת בשם סיון דינמו, רוצה שאציע לה חברות...
שימו לב!... איך היא פותחת בשאלה לשלומי כשכלל אינה מכירה אותי: "מלכה, מה שלומך?"... להלן צילום הנ"ל...


אני כמובן שלחתי לה מיד חברות... הייתי משוכנעת שיש לה שאלה אלי הקשורה לאירוע שפרסמתי.... ואז התברר לי שמדובר בפרופיל זדוני, אבל המשכתי לדבר אתה מתוך כוונה לחשוף את הזדוניות.... ולהלן ההתכתבות בינינו המדברת בעד עצמה...

לאחר שפרסמתי קטעים מההתכתבות, היא חסמה אותי... לכן איני יכולה לצרף קישור לפרופיל של אותה מטרידה, אך צילמתי את הפרופיל שלה תוך כדי ההתכתבות ולהלן תמונת הפרופיל שלה:













שימו לב!... הקריקטורה המפורסמת בקיר שלה המכוסה חלקית, פורסמה לפני 49 דקות...  מיד לאחר ההודעה שבה היא מבקשת שאשלח לה חברות, שפורסמה לפני 53 דקות... 

ואם לא די בכך... אז מסתבר שהיא גם הצטרפה לקבוצה "לאהוב" ממש היום...



ולמה זה חשוב...
תוך כדי ההתכתבות ביקרתי בקיר שלה, וראיתי שלכל אורכו מופיעים רק פרסומי בגדים המוצעים למכירה... ולמעט הפרסום הזה החריג לא היו נוספים...
בקריקטורה נראים רופאים כורתים אשכים של גבר אנס השוכב כפות.... לאחר שתקראו את ההתכתבות בינינו תבינו לשם מה היה נחוץ לה לפרסם את הקריקטורה הזו... כשברור על פניו שהיא צפתה, שאבקר בקיר שלה... 

להלן צילום ההתכתבות....  שימו לב לפרט חשוב... קצב השאלות שלה, הישירות והנחישות, שכל אדם תמים שאינו מיומן ומכיר את הטכניקה הזו היה נופל בפח... וכותב דברים שהוא בכלל לא התכוון אליהם...  זה אחד הטכניקות של "תעשיית הרצח" לסחוף אדם תמים לומר מה שרוצים שיאמר.... מניפלציה שפלה...










שימו לב:... כיצד לפתע היא מסיטה את הנושא אל משפחתי... ושואלת: לא הבנתי, מה השתלט על משפחתך?...
כאן הפסקתי לשתף פעולה...  קיבלתי את הראייה החותכת לכך, שהיא נשלחה ע"י "תעשיית הרצח", לדובב אותי באופן שדבריי ישמשו נגדי ליצירת מצגי שווא...
האישה השפלה הזאת היא רוצחת!....
גילתה מיומנות וניסיון רב בסיוע בתפירת תיק רצח לקורבן... אלא שבמקרה הזה זה פעל כחרב פיפיות נגדה... אך אני מרחמת על הקורבנות שהיא הפילה בפח... וסייעה בחיסולם... 

וזו פנייתי אלייך סיון דינמו:
אין לי ספק שתקראי את הרשומה הזו... לכן אני כותבת לך באמצעותה את מה שיש לי לומר לך...
ראיתי בתמונת הנושא שלך בפייסבוק... ילדים... שלך ודאי...
מאחר ולא התנדבת לחסל אותי מתוך הנאה, אלא מתוך שיקולים כלכליים שקשה לסרב להם... שכידוע, הרבה כסף זורם בפשע הנורא הזה... ובכסף שאת עושה מתפירת תיקים לקורבנות חסרי ישע המובלים כשה לטבח, את ודאי מאכילה את ילדייך... ואת יודעת שהאוכל שילדייך אוכלים מידייך ספוג בנפשם המעונה של קורבנותייך... אז כדאי שתדעי, כי את גוזרת את גורלם של ילדייך לכלייה... כי אלוהים בא חשבון נוקב עם כל מי שאוכל מנפשם המעונה של אנשים חסרי ישע...
תורתנו הקדושה מזהירה: "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהינה"!

******************
ויש המשך... 
רשומה זו פרסמתי גם בדף המאבק שפתחתי בפייסבוק לחיסול "תעשיית הרצח"... לפתע קיבלתי תגובה הזויה על פניו, מפרופיל של אישה בשם ריחן בן יצחק... שלא הכרתי קודם משום מסגרת... והיא מספרת לי, כי הפרופיל של סיון דינמו הוא בכלל וירוס, ומציעה לי להתנתק ממנו....
להלן הקישור לתגובה: 

























וכאן אני רוצה לשתף אתכם במידע נוסף הקשור בפשע השטני הזה...
"תעשיית הרצח" מעסיקה בשירותה "נשמות טהורות", המאופיינים בחזות תמימה כשל שה... תפקיד הנשמות הטהורות, בין היתר, לסייע בטיוח פשעים שנחשפו... שימו לב איך אותה גב' ריחן טורחת להדגיש בתגובתה, כי גם התמונה פקטיבית... אם הייתי מספרת את זה ולא היה לי תיעוד מהשיחה... היא ודאי הייתה אומרת לי על אותו משקל:  זה הזוי... את מדמיינת... אני מכירה אותה... היא לא תגיד כזה דבר....

                             ******************




אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה