יום שני, 14 ביולי 2014

עדותה בבית המשפט, של ילדה בת 17 שנאנסה באכזיות... שמה: ויולט סמוליניסקה... לימים ויולט חביבי.


בבית משפט המחוזי בירושלים
תיק מספר: 388/84
מדינת ישראל
נגד 
יוסף מוטרו 
אבי מזרחי 
שניהם משכונת נווה יעקב, ירושלים,
ונגד
אלי דוידיאן 
משכונת רמות, ירושלים,
בפני כבוד השופטים:


וזו עדותה של קורבן האונס,
 ויולט סמוליניסקה:


האונס התרחש בשנת 1984, כאשר ויולט הייתה רק בת 17... עולה חדשה - כשנה בלבד בארץ...


אני מתגוררת בבית הורי, בשכונת נווה יעקב, ירושלים... ברחוב יולינוס קיסר 423/29... בקומה 7.

ביום האירוע, הייתי לבד בבית, ועסקתי בניקיון הבית... בסביבות השעה 20:00, כבר החשיך בחוץ, ירדתי לזרוק זבל... חדר האשפה ממוקם קרוב לשפת המדרכה, שם חונים רכבים...

כשהייתי בחדר האשפה, לפתע הגיחו מאחוריי שלושת הנאשמים, התנפלו עלי, וגררו אותי במהירות לתוך טנדר שהציבו בעוד מועד צמוד לחדר האשפה.

בדיעבד מתברר, שהאנסים תכננו את האונס לפרטיו... הם עשו עבודת הכנה... ביצעו מעקבים אחריי, ולמדו את פעילויותיי... ובהתאם לזה הם תכננו את חטיפתי... 

בעת שהנאשמים גררו אותי באלימות אל הטנדר שלהם.. צעקתי לעזרה, אך איש לא שמע...
הם הושיבו אותי ביניהם... מכל צד ישב אחד מהם, שחסם אותי בגופו ונצמד אל גופי... במהלך הנסיעה הם שלחו ידם לאברים אינטימיים בגופי... 

הם נסעו למקום מוגדר... שהכינו מראש לביצוע האונס... זה היה יער רמות בירושלים... ביער שלושתם ביצעו בי אונס אכזרי, כשהם מתעלמים מזעקותיי, ותחנוניי שיניחו לי... הפכתי לחפץ בידם...

אחרי שעות של אונס, הם הכניסו אותי לטנדר והמשיכו ליעד הבא שלהם... יער ירושלים... שם הם המשיכו לאנוס אותי, שלושתם, בפעם השנייה, כשכולי חבולה, ושותתת דם...

לאחר מכן, הם שוב הכניסו אותי לטנדר והסיעו אותי לבית הקברות "הר המנוחות" בירושלים... בבית הקברות שלושתם אנסו אותי בפעם השלישית... כשאני כבר הייתי גוף מת... אפילו לא צעקתי... הם עשו בי כרצונם... 

לאחר מכן, הם זרקו אותי לתוך קבר פתוח וקברו אותי... כיסו את כל גופי באדמה ורק את ראשי הם לא כיסו... ואז שלושתם השתינו עליי לתוך הקבר... ואיימו עלי, שאם אתלונן נגדם במשטרה הם ירצחו אותי... 

בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר, שלושת האנסים הכניסו אותי לטנדר ונסעו חזרה לכיוון ביתי... הם עצרו סמוך למקום ממנו חטפו אותי, ואמרו לי: 
"הבאנו אותך הביתה חזרה, אבל לפני שתעלי לבית, אנחנו רוצים להמשיך לאנוס אותך במקלט של הבניין שאת מתגוררת בו".

כשעמדתי בכניסה של הבניין, בין המעלית למדרגות של הבניין, לקחתי יוזמה, ודפקתי על דלת הדירה של השכנים בקומת הכניסה של הבניין, משמאל... צעקתי בכל כוחי שיעזרו לי...
האנס, אבי מזרחי, בא אחריי, תפס אותי, והחל להכניס לי אגרופים בראש... צרחתי... השכנים פתחו
פתח צר בדלת והציצו לראות מי דפק על דלתם... הן היו אם ובת... התחננתי לעזרה, אך הם טרקו לי את הדלת בפנים... 

בשלב זה, האנס, אבי מזרחי, נמלט... ואני עליתי את המדרגות בכוחותיי האחרונים... 
בהגיעי לקומה 6, דפקתי בדלת של משפחת ממן, שהייתי עושה לילדיהם בייבי סיטר מדי פעם... אב המשפחה, שמו, דויד ממן, והוא שוטר...
האישה פתחה לי את הדלת, וכשראתה אותי, היא מיד הבינה שעברתי אירוע טראומתי מזעזע... ולאחר שסיפרתי לה על האונס והאלימות שעברתי כל הלילה... היא הזעיקה את בעלה דויד מעבודתו, שהגיע מיד עם ניידת... והשוטרים לקחו אותי ישר לבית חולים שערי צדק... לבדיקות..  


בחקירתם במשטרה, הודו האנסים בכל המיוחס להם.

אך הם לא ישבו אפילו יום אחד בכלא.




חזרה לדף הקודם

הסיפור המלא על חיסולה של משפחת חביבי... ההורים, חיים-אליהו וויולט וארבעת ילדיהם... ע"י תעשיית הרצח המשגשגת במדינת ישראל



השופט בדימוס צבי אלימלך טל - שנכנס לעליון על כיסא של שופט דתי - כלל אינו יהודי.








אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה