יום חמישי, 24 ביולי 2014

2005, 2011... המשטרה מנסה לטפול עלי תיק רצח - כדי לייחס לי מסוכנות וכך לנשל אותי מדירתי בדמי מפתח

בגיל 46, מצאתי עצמי, מיד לאחר שאחותי הבכורה מינה ז"ל, נרצחה... מוטרדת ע"י המשטרה שזימנה אותי חדשים לבקרים לחקירה בגין תלונות סרק הזויות שכביכול הגישו נגדי השכנים... הטרור הזה, נמשך עד היום, יותר מ-15 שנים... כשהשוטרים העבריינים לא בוחלים להשתמש בשכניי כדי לטפול עלי האשמות הזויות... לרבות, רצח... כדי להציג אותי כאדם מסוכן, וע"י כך להוביל מהלך לנישולי מדירתי בדמי מפתח...

בשנת 2005 - הוזמנתי למשטרה לחקירה...  מאחורי הזמנה זדונית זו, עמדה קצינת משטרה מושחתת ממרחב ירקון, רות חזום... שייחסה לי 3 סעיפי אשמה, שכמובן היא עצמה פברקה אותם נגדי, כשהיא משתמשת בבעלת הבית, מירית לויט, כמתלוננת... ואלה הסעיפים שהייתי אמורה להשיב עליהם, אך הייתי בהלם מוחלט... בחלומותיי השחורים ביותר, לא יכולתי לתאר לעצמי שאני אואשם בסעיפים סוטים כאלה:
  • איום ברצח בעלת הבית היורשת, מירית לויט...
  • איום בנישול בעלת הבית היורשת, מירית לויט, מדירתה...
  • גרימת נזק לבניין ע"י סתימת הביוב בבקבוק פלסטיק של מי עדן...
מיד לאחר מכן, פתחו בעלי הבית במהלך זדוני, לנשל אותי מדירתי שהיא בדמי מפתח... והחלו להתרחש סתימות ביוב בתדירות בלתי סבירה... כדיירת בדירת קרקע נמוכה, שבצמוד אליה מצוי הביוב הנסתם... הייתי היחידה מכל דיירי הבניין שסבלתי מהצפות הביוב הזדוניות האלה, 

בשנת 2011 - דפיקות אלימות בדלת... פתחתי... לפניי ניצב בחור לבוש אזרחית... הוא הציג בפני תעודת שוטר... את איימת ברצח על השכנה ישראלה ליברטי, אמר... היא הגישה תלונה נגדך...
כמובן שישראלה לא הגישה נגדי כל תלונה ובפרט לא תלונה חולנית כזו... שוטרי מרחב ירקון משתמשים בשכנים שלי כדי לטפול עלי תיק רצח...

שתי פוסטמות אלה, מירית לויט וישראלה ליברטי, לא מבינות דבר אחד... כי כדי לטפול עלי תיק רצח... אחת מהן לפחות חייבת להירצח...  
                                             
                                             *************






אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה