יום חמישי, 24 ביולי 2014

דואר ישראל - 29.7.2014 - סניף המלך ג'ורג' ת"א - עובדי הסניף תקפו אותי באופן מתוכנן תוך קשירת קשר עם גורמי פשע...


29.7.2014 - שעה 11.52 
בסרטון להלן, צילמתי את חזית סניף הדואר שברח' זמנהוף 3, ליד כיכר דיזינגוף, ת"א...  בתאריך ובשעה הנ"ל...
הייתי צריכה לשלוח חבילה... 
הטינופות בסניף הזה מסרבים לשרת אותי ממניעים פליליים... ואני נאלצת לכתת את רגלי לסניף המרוחק משמעותית...הנמצא ברח' המלך ג'ורג...

בסרטון, נצפה מול הכניסה לסניף זמנהוף רכב ואן אדום חונה...

פקידי הדואר שולטים בחיי!

ר ק ע 
אני גרה ברחוב רופין בת"א.
  • הסניף שאני שייכת אליו הוא סניף הירקון 61, שמקום מושבו הקודם היה ברח' מנדלי.
  • בעקבות התעללות שטנית, יזומה ומתוכננת, שעברתי בסניף הירקון, שהלכה והקצינה, עם כל תלונה שהגשתי, החלטתי לחפש סניף אחר שיהיה קרוב לביתי... וכך הגעתי לסניף זמנהוף... שבסרטון לעיל...
  • כצפוי, גם בסניף זמנהוף, חוויתי את אותם דפוסי התעללות שכללו בין היתר... מעקבים שפלים, גניבה, גרימת נזק, אלימות קשה, השפלות, פגיעה בכבודי ועוד... ותמיד הקפדתי לשמור על איפוק בתוך הסניף...
  • בפעם האחרונה שהייתי בסניף זמנהוף, הותקפתי ע"י אישה שמעולם לא ראיתי אותה קודם לכן, אשר הודיעה לי שאני לא אקבל שירות בסניף הזה... ואף פקידה לא הסכימה לקבל אותי ונאלצתי לחפש סניף אחר...
  • כך הגעתי לסניף המלך ג'ורג... נשוא תלונתי זו.
כאן המקום לספר, כי הפשעים שמבוצעים בי, ממומנים בידי גורמים בעלי עניין המבקשים לחסל אותי כדי להשתלט על רכוש השייך לי... וכי חוקרים פרטיים שנשכרו כדי לבצע את המשימה הזו, מפעילים את פקידי הדואר נגדי בעבור בצע כסף...

להלן האירוע
בתאריך 29.7.2014
גררתי עצמי עם החבילה למשלוח, עד לסניף המלך ג'ורג' בת"א, שמרוחק כחצי ק"מ מהסניף הקרוב לביתי ברח' זמנהוף ליד כיכר דיזינגוף...
לצורך העניין אציין כי סחבתי את החבילה בתוך עגלת תינוק...
בכניסה לסניף, שלפתי ממתקן המספרים את המספר 104...
אח"כ ניגשתי לאשנב ששם ניצב המשקל, העמסתי עליו את החבילה והתיישבתי להמתין לתורי...

לפתע, הכרוז הודיע:  מספר 103 לאשנב 5...
מס' 103 ניגש לאשנב 5, והכרוז הופעל שוב: מס' 104 (שזו אני) גם לאשנב 5...

ניגשתי לפקידה המכוערת שאיישה את אשנב 5 ואמרתי לה: 
"...את לחצת פעמיים בטעות... אז אל תלחצי שוב... אני בתור אחריו...".

הפקידה המכוערת מאשנב 5, לא הגיבה, ומיד כשסיימה לטפל במספר 103, לחצה להעביר מספר והזמינה אליה את מספר 105... שמיהר והקדים אותי בשנייה, כשהפקידה המכוערת ממהרת לקבל אותו לפניי... על פניו, ביצעה הפקידה המכוערת הזו מהלך יזום ומתוכנן שנועד לגרום לי להפסיד את תורי..

התרגיל המסריח הזה, הוא שיטה המוכרת לי מסניפי הדואר הקודמים... הפעם לא היו אנשים בסניף... אבל בעבר, נאלצתי בשיטה הזו בדיוק, להמתין בכל פעם 3 מספרים אחריי... והמתנתי בכניעה, כדי להימנע מוויכוחים זדוניים...

במקרה הזה פניתי למספר 105 ואמרתי לו: "הייתי לפניך... תראה, אני מספר 104... אבל לא נורא, תסיים ואני אהיה אחריך...".
הבחור מיהר לתקוף אותי באומרו לי בטון תקיף ורם: 
"...אני לא אשם!... מה את רוצה!... קראו לי!...".
אמרתי לו: "...ברור שאתה לא אשם...", ונותרתי לעמוד ליד הדלפק כדי לשמור על תורי... 

לפתע, הפקידה המכוערת מאשנב 5 הפליצה לעברי חכמה, כשראשה רכון לעבר שולחנה והיא עסוקה ברישום... וכך אמרה לי: "...אבל את באת עם תינוק... יש לך תינוק בעגלה... ראיתי...".

לא הגבתי... הכרתי את החכמה הזו מבית היוצר של החוקרים הפרטיים העוסקים בחיסולי... והיא המשיכה: "...מה את צריכה?...".

אמרתי לה: "...גברת, תסיימי קודם עם הבחור..." -  ואז הבחנתי בחיוך עצור בפניה...  
גם התרגיל הזה מוכר לי מבית היוצר של אותם חוקרים פרטיים העוסקים בחיסולי... זו שיטה לזלזל באדם המבקש שירות, לפגוע בכבודו ולהציגו כמטרד... 

הבנתי, שהחוקרים הפרטיים הקדימו את בואי לסניף וזיינו את כל הפקידות המסריחות בסניף הזה... ואני בסכנה...


**********************


בעודי ממתינה, הפקידה באשנב 3 התפנתה, אז ניגשתי אליה, ומסרתי לה את השובר "אקספרס", שמילאתי מראש למשלוח החבילה... ברגע שהפקידה החלה לטפל בי, מישהי מאחורי האשנב ששימש לשקילת חבילות, צרחה לעברי: "...של מי החבילה הזו!...".

הכרתי את סוג ההטרדה הזה, שגם הוא מבית היוצר של החוקרים הפרטיים העוסקים בחיסולי... תמיד כאשר אני שולחת חבילה, הם מפעילים את פקידי הדואר לצעוק לחלל "...של מי החבילה הזו!..." - ואני תמיד מתעלמת וגם הפעם פשוט התעלמתי.

מיד אח"כ, יצאה מאחורי האשנב אישה כבת 65 גדולת גוף, שיערה הקצר צבוע כתום... היא התעכבה ליד הפקידה ששירתה אותי ודיברה אתה בקולניות... וזיהיתי את קולה, כמי שצעקה:  "...של מי החבילה הזו!...".

להלן פרטי המשלוח:

מס' שובר המשלוח הוא:   07-006972147 ובסוף IL

חשבונית מס/קבלה מס':  14-0404018609-029306

משקל החבילה היה  12.425 ק"ג - ושילמתי :  48.80 ש"ח


להלן צילום הטבעת הדואר על שובר החבילה...
השעה המדויקת שהחבילה נשלחה היא: 12:11

שם הפקידה שטיפלה בי, כפי שמופיע בחשבונית: אורנה ברהמי.

כל לקוח רגיל, לאחר ששילם וקיבל אישור כנ"ל, היה הולך לדרכו, והפקידה הייתה דואגת להמשך הטיפול בחבילתו... אך לא כל לקוח כמוני... אני זה סיפור אחר...

אורנה ברהמי, השרמוטה, שטיפלה בי, מסרה לי את החשבונית, ולפני שהספקתי לומר לה "תודה" היא הכתיבה לי הוראות עבודה: 
                      "...לכי תורידי את החבילה שלך ותשימי אותה יפה במקום...".

עשיתי עצמי לא שומעת... סובבתי את גבי אליה והלכתי לכיוון היציאה... אך השרמוטה החלה לצעוק אחריי... 
"...גברת! גברת! גברת! גברת... החבילה שלך!...".

המשכתי ללכת, ואז כשחלפתי על פני דלת הכניסה למשרד הצמוד לאולם ההמתנה, יצא מתוך המשרד גבר מסיבי והחל לצעוק לעברי מאחורי גבי בטון אלים:  "...הלו!... גברת!... גברת!... הלו!... הלו!...".

וכך שניהם צעקו לעברי מאחורי גבי... גם אורנה ברהמי השרמוטה וגם הבן זונה הזה, שהיה ברור שהוא החוקר הפרטי המניאק שהפעיל את הזונות בסניף לתקוף אותי...
המשכתי לצעוד בנחישות לכיוון דלת היציאה, כשכולי רועדת מפחד.... דלת היציאה נראתה לי רחוקה ובלתי מושגת... רציתי רק לראות עצמי בחוץ... 
ואז לפתע מישהי שעמדה בפתח הדלת, ולא במקרה, כביכול עיינה בפרוספקטים... הסתובבה אלי באחת הצביעה אל מאחורי גבי, ואמרה לי בתקיפות:  
"קוראים לך! את לא שומעת!?...".

חלפתי גם על פני השרמוטה הזו, בלי להגיב... היה שקוף שהמתקפה הזאת תוכננה לפרטיה בעוד מועד לקראת בואי... 
סוף סוף עברתי את סף דלת היציאה.. אך עדיין לא נשמתי לרווחה...
מבחוץ, שמעתי המולה גדולה בוקעת מתוך הסניף מלווה בדיבורים בטונים גבוהים... הגברתי את קצב צעדי... פחדתי שעוד ירדפו אחריי...
במעבר החצייה הראשון, חציתי את הכביש אחוזת עמוק... ומיד נכנסתי לתוך הסנטר, והלכתי לשבת בבית קפה, להתאושש מהטראומה שעברתי...

כעבור כשעה וחצי,  בשעה 13:40 הנייד שלי צלצל ועל הצג הופיע מספר לא מוכר:  
0544395317
להלן צילום הצג בנייד שלי:

עניתי: הלו...  היה שקט ואז שוב אמרתי: הלו...

אישה עם מבטא רוסי שאלה בסגנון רחוב: מי את?

אמרתי לה: גברת, את התקשרת אלי... אז אולי תציגי את עצמך קודם...

האישה: אני מהדואר


אני: מה שמך בבקשה


האישה: קוראים לי אילנה (השם לא סגור... אני זוכרת משהו כזה)


אני: כן, מה אני יכולה לעזור לך...

אילנה: (תוקפת אותי בפרץ של כעס) - 
את שלחת היום חבילה... את היית צריכה להוריד את החבילה שלך מהמשקל...
אנחנו לא הסבלים שלך... אנחנו לא יכולים להרים 20 קילו... זה כבד...
זה לא התפקיד שלנו...
וגם את צריכה לבדוק שהפקידה מדביקה את השובר כמו שצריך על החבילה...
לפתע נזכרתי שהפקידה אורנה ברהמי, בעצם כלל לא קמה ממקומה כדי להדביק על החבילה את העתק השובר שהייתה צריכה להדביק... ובעת שדרשה ממני להוריד את החבילה שלי, היה שובר המשלוח מוחזק בידיה... לא יאומן!  
אילנה המשיכה לצרוח עלי:
את צריכה לדעת, שהחבילה שלך לא תישלח היום... החבילה שלך תשכב כאן בדואר ואף אחד לא יוריד אותה... אף אחד לא ייקח את החבילה שלך... את שומעת!

אמרתי לה: אבל שילמתי לך 48 שקל ונתת לי חשבונית... בשביל מה שילמתי לך כל כך הרבה כסף?... לא בשביל שאת תורידי את החבילה שלי מהמשקל?... ותדאגי להדביק יפה את השובר על החבילה?...

אילנה: (בכעס ובהרמת קול ) - לא! לא! לא! לא בשביל זה!...  הטלפון נטרק וקטע אותה באמצע המילה... אני מדגישה נטרק, כי שמעתי טריקה, למרות שזה מספר נייד...
כמובן, שהפקידה לא טרקה לעצמה את הנייד... מי שהפעיל והשתמש בעובדת הציבור הזונה הזו... כדי להשליט עלי טרור... הוא זה שקטע את השיחה...

מיותר לומר, כי הזונה הזו כמו גם כל הזונות בדואר, אינם פועלים בחלל ריק... הם מגובים ע"י הזונות הממונים עליהם... הבכירים ביותר בהנהלת הדואר... האוכלים מידי הפשע השטני הזה, המגיע עד לשר הממונה...


באותו יום זה היה יום דמים במלחמה בעזה... חיילנו הצעירים מסרו נפשם למען נוכל לחיות בשלום במדינתנו...






אך בעורף מסתבר, זונות יהודים רוצחים קורבנות יהודים חסרי ישע בעבור בצע כסף...

החבילה הגיעה ליעדה למחרת... על כך נודע לי מהנמענת... הדואר שהיה אמור להודיע לי על מסירת החבילה בהודעת SMS... כצפוי, לא לא שלח לי SMS... למרות שהתשלום כולל את השירות הזה... ולמרות שציינתי במפורש שאני מבקשת שיודיעו לי ב- SMS...  


רשומה זו נשלחה כתלונה באמצעות "צור קשר" באתר הדואר ואושרה קבלתה... כלהלן.



אעדכן בכל התפתחות שתהייה...







אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

2 תגובות:

  1. נשמע כמו פשיעה מאורגנת

    השבמחק
    תשובות
    1. שמעון, למה אתה מדבר על "פשיעה מאורגנת"... כולם כבר יודעים שבמדינת ישראל חי נושם ובועט "פשע מאורגן"... העושה את הונו מרצח משפחות וחסרי ישע...

      מחק