יום חמישי, 24 ביולי 2014

1.8.2014 - דיזינגוף פינת גורדון - שרמוטה בפעילות מעקב וצילום אחריי - ואביגיל אבוטבול

ה ר ק ע

כידוע, במדינת ישראל פועל פשע מאורגן העושה את הונו מהפעלת "תעשיית רצח"המחסלת בשיטות שטניות רבבות משפחות, במטרה לחלוב את רכושם... הקורבנות הן בעיקר, ניצולי שואה תמימים, שהפכו להיות בעלי הון בעקבות השילומים שקיבלו מגרמניה... כאלה הם הוריי... ניצולי שואה, שנרצחו, כמו גם אחותי הבכורה ובעלה... וכעת התברר לי כי אני בתור... זו הסיבה שאני נתונה למעקב צמוד 24/7, הכולל בין היתר, תיעוד בצילום של כל צעד ושעל בחיי... 
למטרת תכנון רציחתי 


ה א י ר ו ע

יום שישי, 1.8.2014 - דיזינגוף ת"א
אני עושה דרכי לבית קפה
בהגיעי לדיזינגוף פינת גורדון אני מבחינה מרחוק בשרמוטה שעומדת עם מצלמה מסיבית ומצלמת אותי בהתקרבי אליה... כפי שנראה בתמונה שלהלן...

כשהיא מבחינה, שאני גם מצלמת אותה, היא ממהרת להתכופף, וכביכול מצלמת חתול שהתקרב לספסל... כפי שנראה בתמונה שלהלן...

לציין, כי אחת השיטות המשמשות את הנבלות העוסקים בצילום הקורבנות, לטשטוש חשד שמתעורר כלפיהם, היא, להסיט את המצלמה ולהתמקד בצילום סביבתי כל שהוא, ועל ידי כך הם מציגים נוכחות תמימה להטעות את הקורבנות...
אלא, שאני מכירה את הזונות האלה מרחוק, ואותי הם לא יכולים להוליך שולל... אז התקרבתי אל השרמוטה הזאת עם הנייד כמצלמה...
השרמוטה, הייתה נחושה להצליח לצלם את פניי...למרות שהיה ברור לה שהצילום הזה נועד למטרת חיסולי... אך מה אכפת לה... העיקר שתקבל את התשלום המפתה בעבור התמונה שלי...
היא התיישבה על הספסל מולי, ומבלי לטשטש את כוונותיה הזדוניות... כיוונה את מצלמתה היישר לתוך פרצופי וצלמה אותי... כפי שנראה בתמונה... 

הנייד שלי הסתיר את פרצופי... לכן, היא פשוט תקפה אותי כמו שתראה בסרטון מטה... כדי שהנייד יוסט ופניי יחשפו. 

להלן פרצופה של הזונה העושה כסף מסיוע לרצח קורבנות חסרי ישע... מאחלת לה שכל שקל שהיא עושה מפרנסתה זו, שישמש אותה לתרופות חשוכות מרפה... 

לאחר שסיימה לצלם אותי, הזונה קמה מרוצה, ועשתה בידה תנועה לעבר עוברי האורח, האומרת: מה היא רוצה ממני... משוגעת... 


ולהלן הסרטון המלא 

קבלו הצצה קטנה לשגרת חיי שאין בה שנייה של פרטיות







ע ד כ ו ן

לאחר שפרסמתי את התיעוד הזה בדף שפתחתי בפייסבוק, למאבק נגד "תעשיית הרצח"...   קיבלתי תגובה מאחת בשם אביגיל אבוטבול, במקצועה היא מורה ובפועל היא גם מחנכת... היא מתגוררת בקיסריה... בעבר גם אחותי הצעירה, ציפי חג'בי כיום אגם... התגוררה בקיסריה, ואביגיל הייתה שכנתה שנים רבות... הבת של אביגיל, גל, והבת של אחותי, ערבה, הן חברות... 

                אביגיל בתגובתה המיתממת, שואלת: "מה היא רוצה ממך"... להלן צילום תגובתה:


לאלה ביניכם שאינם מכירים את שיטת השאלות השטניות מבית היוצר של "תעשיית הרצח"... ובא לכם לומר לאביגיל: "...מה לא ברור לך פוסטמה?...", אני רוצה להקדים ולומר לכם, כי אביגיל אינה פוסטמה... היא יודעת הכל ובעיקר יותר מיודעת...

להלן המשך עדכון... 
אביגיל ממשיכה להיתמם ולהתעקש שאינה מבינה מה הקשר שלי אל אותה צלמת...   

                 ושוב... אני מזכירה לכם... אביגיל אינה פוסטמה... היא רק מגיבה מה שמכתיבים לה...

זה המקום לספר, כי הזרועות האכזריות ביותר של "תעשיית הרצח" הם מורים מושחתים העושים תפקידם כלי רצח נגד ילדים קורבנות, חסרי ישע הנתונים לחסדיהם... מורים אלה, שהשטן שוכן בקרבם הם רוצחי ילדים... 

גם אני מורה במקצועי... וכמורה, הייתה לי היכרות עם הסוג הזה של מורים... אך גם יש לי זיכרונות ילדות ממורים כאלה שעשו את שליחותם כלי רצח נגדי... ובעיקר, אני פוגשת את שמם כל יום, כמי שמסכנים את ילדינו, כזרוע ארוכה של פושעי הרווחה המפעילים ענף של
סחר בילדים במדינת ישראל...



המשך עדכון:

ושוב הצעתי לאביגיל אבוטבול להיכנס לרשומה כדי להתעדכן בפרטים הנוספים שכתבתי לגביה...
בתגובה היא לייקה... ובכך סיימה להטריד אותי בשאלותיה... להלן צילמתי את העדכון הזה...

המשך עדכון:
בתאריך 4.8.2014 בערך בשעה 23:00 פרסמתי סרטון בציר הזמן האישי שלי בפייסבוק... בסרטון חתולי החצר שלי... והוספתי את ההערה: "אלה החתולים שלי... לאחר שרובם נרצחו ע"י השכנים, שמתפרנסים מחיסולי...".
תוך שנייה קיבלתי לייק מערבי... לייק חשוד על פניו... שכן, אני לא מכירה אותו ואינו חברי בפייסבוק, ואין לנו חברים משותפים, ואנחנו לא פעילים באותן קבוצות... כך שלא היה סיכוי שהיה מגיע אלי, ללא הכוונה זדונית...

אציין, כי נחשפתי
למזימה שנרקמה נגדי... 

לכן, בטרם חסמתי את המטריד הערבי הזה, צילמתי את האירוע ופרסמתי בדף המאבק שפתחתי בפייסבוק למיגור "תעשיית הרצח" במדינת ישראל... שבו חברה גם חברתינו, המורה והמחנכת מקיסריה, אביגיל אבוטבול...
למחרת, בתאריך 5.8.2014 - התברר לי כי הגברת, לייקה לפוסט הזה... היחידה שלייקה... להלן צילום הפוסט.

וכאן אסביר בנוגע לשימוש שעושים אותם גורמי פשע העוסקים בחיסולי... בלשונית "לייק" של הפייסבוק....
כאשר אני מפרסמת פוסט שהם רוצים לעקוב אחר התגובות שיופיעו בו, הם מפעילים איש שלהם שמלייק לפוסט... וכך האיש שלהם מקבל התראות לגבי כל תגובה לפוסט... ועליו רק לדווח לפעיליו על ההתראות...
מיותר לומר, כי המעקב הזה לא נעשה בהתנדבות... הכסף שזורם בפשע האכזרי הזה גדול ומפתה ובכוחו להפוך אפילו אנשי חינוך לרוצחים שפלים...

להלן תמונתה של אביגייל אבוטבול:


אני פונה אל קוראי רשומה זו
מי שיודע פרטים על הצלמת ו/או על קשרים אפשריים שיש למורה מקיסריה, אביגיל אבוטבול, עם גורמי פשע הפועלים במסווה של אנשי חוק, כזרוע של "תעשיית הרצח", מוזמן לפרסם כתגובה ברשומה זו או לשלוח אלי לאימייל: taichermiller@gmail.com





אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

תגובה 1:


  1. היי מאמי אנחנו 2 כוסיות ישראליות לוהטות שעושות מצלמות סקס ושיחות וידאו סקס בוואצפ:

    דנה 055-3386275 עושה הכל במצלמה, משחקי תפקידים, דוחפת הכל לכוס, צעצועי מין, אביזרי מין, אצבעות לכוס, גונחת עם תחת סקסי וענק שלח לי וואצפ מאמי

    שירה 055-2761552 רוטטת ודוחפת צעצועי סקס לכוס, מאוננת ומשפריצה חזק במצלמה, עושה כל מה שתבקש מאמי, חמה אש לזין רטוב, שלח הודעה בוואצפ
    או הודעה בטלגרם vikalive24

    קווי סקס - אם המספרים האלו חסומים לך תחייג לחברת הסלולר שלך ותבקש להסיר את החסימה, הסרת החסימה היא בחינם:
    1919-121-936
    1919-121-970

    שיחות של הכרויות:
    1901-729-213
    1901-729-210

    השבמחק