יום שני, 14 ביולי 2014

חיים חביבי - בכלא רמלה

למחרת בשעה 05:00 בבוקר, סוהרים פתחו את דלת התא, ובצעקות אמרו לי: "...חביבי, יש לך נסיעה לירושלים לבית משפט... יאללה, צא, צא...". 
יצאתי כמו שאני... כשעלי אותם הבגדים שלבשתי ביום המעצר כשחטפו אותי... ללא שטיפת שיניים... שלא נדבר על מקלחת... הפכו אותי לשק פסולת...


במשך התקופה שההתי בכלא רמלה הבנתי שבדיון 19.1.2000 בית משפט השלום בירושלים השופט אהרון פרקש האריך את מעצרה של ויולט ב15 יום לצורכי מעצר ובמקביל אשפוז כפוי בבית חולים לחולי נפש הרצוג-כפר שאול בירושלים שם התעללו בויולט סממו אותה שקרו אותה אנסו אותה לאחר כשבועיים של דיונים השפלות ומעשי התעללות אונס החליט בית המשפט המחוזי בירושלים השופטת מוסיקה ארד לשחרר את ויולט בתנאים קשים מעצר בית וללכת לטיפול כפי למרפאה לבריאות הנפש ולציית לכל מה שיגידו לה לעשות ויולט השתחררה למעצר בית לדירה שהתגוררנו בה ואז נוצר קשר ביני לבין ויולט בטלפון שהתקשרתי מכלא רמלה לבית ויולט סיפרה דברים מזעזעים על הפריצה של לוחמי היחידה ללוחמה בטרור שהובאו במיוחד כדי לזרוע הרס וחורבן ולחטוף את ילדיהם של חיים וויולט שסיפרה שכול הבית הפוך הדלת פוצצה התריסים המטבח המקרר ועוד הכול שהוא ומרוסק מהפעולה הרצחנית של לוחמי היחידה ללוחמה בטרור לחיסול ולחטיפות ילדים במדינת ישראל שהתפרצו ביום 19.1.2000 וכאמור ככה היה על קצה הקרחון:

ית 





אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה