יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

28.8.2014 השכם בבוקר – מטריד בפתח ביתי בכיסוי של מחלק חוברות פרסום איקאה, ועוד מטריד זקן, ו- 2 שרמוטות שהפעילו את המטרידים האלה נגדי…


אירוע זה מהווה הצצה לפשעי המעקב וההתעללות השטניים, של חוקרים פרטיים, המתפרנסיםמחיסול קורבנות תמימים…

עובדי ציבור, הם הזרוע האלימה ביותר של "תעשיית הרצח" הזו… משתמשים בהם כדי לחדור לתוך חייו של הקורבן באצטלה של עבודתם הציבורית… והקורבן חסר אונים מול עובדי ציבור נתעבים אלה…

*****

חמישי, 28.8.2014 – השעה 06:10 בבוקר

שלכם, מלכה  טייכר-מילר
בעת שניקיתי את חזית דירתי כבכל בוקר, והלכתי לכיוון החצר האחורית, לפתע שמעתי מאחורי גבי קול של בחור צעיר, לא מוכר, קורא לעברי:
"…בוקר טוב!… בוקר טוב!…".
היה ברור לי, שמדובר במטריד שבא לבצע זיהוי בוקר שלי… עניין שבשגרה בחיי… זיהיתי על פי קולו שזה בחור צעיר… התעלמתי והמשכתי ללכת לכיוון החצר האחורית, להתרחק…
ואז הבחור הרים קולו וקרא אחריי בטון תקיף ורם:
"…בוקר טוב!… בוקר טוב!… בוקר טוב!...".
יצוין, כי מילות ברכה משמשים במעקבים...  ליצירת אשליית היכרות, הנחוצה לביצוע זיהוי של קורבן… סוג זה של מטרידים תמיד מצויד במכשיר הקלטה.
אני הייתי מאובזרת בנייד, מאחר ואני לא יוצאת מפתח ביתי ללא הנייד...

כשהבנתי שהמטריד לא עושה סימנים שהוא מסתלק… הסתובבתי וצעקתי עליו… הוא לא הגיב במילים… רק הציג בפני את החוברות שבידיו… ואני הייתי אמורה להבין מה הוא רוצה... על פי התנועות....
זו שיטת תקשור מבית היוצר של פשעי החוקרים הפרטיים בישראל…

התעלמתי מכל מה שניסה להסביר לי והמשכתי לצעוק עליו עד שלבסוף הסתלק…
להלן צילום המטריד:
המטריד של איקאה


שימו לב,  איזו לוגיסטיקה רבת המשתתפים עמדה מאחורי המטריד:
שלב א'
המטריד נכנס לכניסה הראשית של הבניין ופיזר על תיבות הדואר, את חוברות איקאה.
חוברות איקאה על תיבות הדואר


 שלב ב'
המטריד עזב את הבניין, והמשיך ללכת עם המדרכה, כשהוא מתרחק מהבניין… ואז בהגיעו לנקודה מקבילה לשביל המוביל לדירתי, הוא הניח את עגלתו עמוסת החוברות על המדרכה, נטל מספר חוברות לידיו, והמתין לרגע הנכון לפעול…
להלן צילום השטח להמחשה:
 שלב ב'
המטריד עזב את הבניין, והמשיך ללכת עם המדרכה, כשהוא מתרחק מהבניין… ואז בהגיעו לנקודה מקבילה לשביל המוביל לדירתי, הוא הניח את עגלתו עמוסת החוברות על המדרכה, נטל מספר חוברות לידיו, והמתין לרגע הנכון לפעול…
להלן צילום השטח להמחשה:
ללא שם

הרגע הנכון לפעול נגדי, הוא כשאהיה עם גבי לכיוון השביל, כך שהמטריד יוכל לקרוא לעברי בוקר טוב, ואני אסתובב אליו, וכך הזיהוי יבוצע… כלומר, ברגע שהסתובבתי אליו זה מוצג כאילו אני מכירה אותו…
מיותר לומר, כי תיבות הדואר הן המקום היחיד שנועדו לשמש את המטריד לחלוקת החוברות, אפשרות נוספת שעומדת לו, הוא להניח חוברת ליד דלת של בית… אך בשום פנים ואופן, אסור היה לו לקרוא אחריי ולהטריד אותי, כדי להציע לי חוברת…
אציין, כי מהבניין השכן מתבצעת עליי תצפית, מתוך דירה שמתגוררים בה עובדי חברת החקירות העוסקת בחיסולי.
שלב ג'
המטריד עזב אותי וניגש אל עגלתו עמוסת החוברות, אך במקום להמשיך בדרכו לאורך המדרכה, כמצופה שיעשה, לצורך חלוקת החוברות, הוא פנה וחצה את הכביש אל המדרכה המקבילה, שם מתברר, המתינו לו מפעילותיו….
תוך כדי, הופיע ממול על המדרכה, קשיש, שצעד לעבר המקום שקודם עמדה שם עגלתו של המטריד הצעיר…
להלן צילום המתאר את המצב המתואר לעיל:
המטריד והזקן

שלב ד'
בעברו השני של הכביש, המתינו למטריד 2 שרמוטות, שהן מפעילותיו… מצוידות בכלבים… לכלבים בפשע הזה תפקיד חשוב…
2 שרמוטות אלה מפעילות נגדי גם מטרידים אחרים
המטריד נפגש עם מפעילותיו
לאחר חילופי מילים קצרים, מיהרו השרמוטות לחצות את הכביש, שם המתין להן הקשיש שהגיע במיוחד לצורך הפעלתו נגדי אציין, כי אין לי מושג מי זה הקשיש הזה
תוך כדי פונה אלי אחת השרמוטות ושואלת אותי:
"…הכל בסדר?…".
***
שלב ה'
2 השרמוטות תדרכו את הקשיש, כיצד לבצע את הזיהוי שלי…
להלן צילום התדרוך…
הבנות נפגשות עם הקשיש

שלב ו' – סוף הזיהוי

הקשיש הבין מה עליו לעשות.

הוא החל לצעוד לעברי, ותוך כדי נופף בידו לעברי, כאומר שלום…  בהתקרבו, הוא חייך אליי מאוזן לאוזן כאילו היינו מכרים, בעוד שאני כלל לא מכירה אותו… ואז לפתע, גם הוא קרא לעברי:

בוקר טוב!

להלן תמונת הקשיש בעת שנופף בידו לעברי, ובעת שחייך אלי כשחלף על פניי:


עוד בוקר בשגרת חיי הסוריאליסטים.
*
צפו בסרטון האירוע:
קישורים:


****



אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה