יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

22.10.2015 - יומולדתו של אחי הקטן, אריה יעקב-לייב... כתבתי לו מכתב וירטואלי...

אחי הקטן, אריה-יעקב לייב... סופר סבא.

22.10.2015 יום הולדתך אחי הקטן והאהוב.... אתה כבר סבא לנכדים מקסימים... 555... אני עוקבת אחריהם בפייסבוק... מאחלת לך אושר גדול, בריאות ופרנסה טובה.
ככל שהשנים נוקפות אתה הולך ודומה יותר ויותר לאבא...
וכאשר אני מסתכלת על עצמי במראה, אני רואה את פניי מעלים קמטים, ואני יותר ויותר דומה לאימא... 

אני יודעת אריה, שאתה אוהב אותנו, את בני משפחתך, שורשיך.. אבל אתה נשלט ע"י גורמי פשע בשיטות שטניות... והם מפעילים אותך נגדנו... 

קשה לאדם שפוי לחשוב שהוא מופעל ולא פועל מתוך עצמו...
לכן אני מבינה מדוע אתה מסנגר על הפעולות הבלתי סבירות שבצעת נגד בני משפחתך, ובעיקר נגדי... פעולות, שאינן מתיישבות עם אישיותך ועם אהבתך אלינו... שהרי אתה אדם משפחתי, שורשי וקשור בכל נימיך למשפחתך השורשית... ולמרות זאת אתה מנוכר...

גם אני בעברי התמים, הייתי מסנגרת על פעולות שביצעתי שאינם מתיישבים עם מה שאני... כי אף אדם שפוי לא יאמר "אני מופעל"...
***

לאחר שחקרתי, אני יודעת אחי, באופן חד משמעי, שאנו "משפחה ממוקדת"... ומאחר ויש לי יסוד להניח שהרשומה הזו תגיע לידיך... אז אני מצרפת לך סרטון, שיש בו כדי לפתוח בפניך צוהר להבנת הפשע האכזרי הזה ששולט במשפחה שלנו.



***
אני חוזרת אתך לשנת 2009...  
אז נפגשנו, לאחר פרידה הזויה של שנים רבות, ניכור בלתי מובן, וצבירת חוויות קשות לכל אחד מאיתנו...

סיפרת לי כמה אתה אוהב אותי וכמה התגעגעת אליי... ואני חשתי כמה הייתי חסרה לך... ולמרות זאת שוב אנחנו מנוכרים שלא ברצוננו...
***
אחייני, מורדי, בנה של אחותי הבכורה מינה ז"ל, ומשפחתו

אזכיר לך אירוע מאותה תקופה:

לקראת עצמאות 2009, ערכת הכנות לקומזיץ ביער בן שמן, והזמנת את כל משפחת אשתך... ביקשתי ממך להזמין גם את האחיין שלנו, מורדי, הבן של מינה ז"ל, ומשפחתו... ואתה אמרת לי: וודאי, אני בקשר טלפוני שוטף עם מורדי... והזמנת אותו... 

שמחתי... סוף סוף אפגוש את מורדי ומשפחתו...

ואז לפתע תקפו אותך מיחושים בלתי נסבלים בראש... ואמרת לי: אני מפחד... כל פעם שאני מזמין משפחה, אני סובל מצרצורים בראש... הסתכלתי עליך ולא הבנתי על מה אתה מדבר... מה הקשר בין משפחה וצרצורים בראש...

הצרצורים החריפו, ואז אמרת, שאתה חושב לבטל את המפגש עם מורדי... ביקשתי שתמתין, אולי זה יחלוף... למחרת הלכת לעבודה וכשחזרת, הודעת שביטלת את מורדי, וזהו... הצרצורים עברו לך...

מה שנשמע לי אז בלתי הגיוני... היום אני יודעת לומר לך, אחי היקר, שאתה ממוקד, ומופעל נגד בני משפחתך ע"י בני בליעל כחלק ממזימה שטנית קיימת לחסל אותנו, בדרך להשתלט על הירושה המשפחתית, של הורינו ניצולי השואה.  
יש לי יסוד לקבוע, שבינקותך שתלו לך שבב בראש באמצעותו הם שולטים בך.


***

כאשר הרוצח המחוזי, הפסיכיאטר, יעקב מרגולין, זימן אותי אליו בעקבות מידע שהגיע אליו עליי, ביקשתי לקבל לידי את המידע הזה, כפוף לחוק חופש המידע... וקיבלתי... כך התברר לי שאתה אחי היקר, פעלת לשלוח אותי לגרדום. 

לא צריך להיות מבין גדול בתחום הנפש, כדי לראות בכתב ידך, שהיית במצוקה גדולה, ופעלת לחיסולי מתוך לחצים שהופעלו עליך... זה היה בדיוק כאשר חשפתי את הסיפור המשפחתי שלנו והתחלתי לחקור... השתמשו בך כדי להשתיק אותי...

****

לפני מספר חודשים, אוימתי גם ע"י אריה, הבעל של ציפי, שיפנה לפסיכיאטר המחוזי...  אני כמובן מיד פעלתי.

אני תוהה, כיצד זה הפכנו ממשפחה מאוחדת, מלוכדת ואוהבת לרוצחים... האחד את השני. 

***




אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה