יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

זוג שכנים חדשים, חוסמים לי את הכניסה לביתי, תוקפים אותי ומאיימים עלי בבריוני המשטרה, כשמסייע בידם לתקוף אותי, בריון לא מוכר.

מדובר בזוג צעיר, שנכנס זה עתה להתגורר בדירה בקומה א' בדיוק מעליי... הורים לפעוט... מהיום הראשון לכניסתם, הגבר והאישה הטרידו אותי ואיימו עליי.... אין לי מושג מה שמם, אך אין לי ספק, שהם לא אמרו את המילה האחרונה בכל הקשור לחיסולי.



להלן הסרטון:
זו ההודעה שפותחת את הסרטון


***

לבסוף לא ניגשתי לתחנת המשטרה... תחושת הבטן שלי לא נתנה לי... אני מכירה יותר מדי טוב את החומר האנושי בתחנות המשטרה... חוויתי מידם אלימות קשה, פיזית ומילולית, השפלות, איומים, מעצרי שווא, האשימו אותי בפשעים שאני מתלוננת נגדם ועשו ממני חוכא ואיטלולא...  אני כבר לא מסוגלת נפשית להריח, לא תחנת משטרה ולא שוטרים...

אי לכך, אני נאלצת להסתפק בפרסום האירוע, בתקווה שמישהו במערכת יקום נגד הפשע הנורא הזה...

***

להלן תיעוד מתוך הסרטון:
רכב מספר 24-326-69 בשימוש שכניי המטרידים, חונה על המדרכה בדיוק מול הכניסה
לשביל המוביל לדירתי - באופן בלתי חוקי
אני: אני אוסרת עלייך לחנות כאן!
היא: אני מזהירה אותך אני אקרא למשטרה!








***

אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה